Ostoskorissasi ei ole tuotteita
Siirry kassalle
Ostoskorisi on tyhjä.
Hae

Bailamama - Pysy tiukkana

Tuote ei ole tällä hetkellä tilattavissa.



  • Esittely

Suositun Bailamama kirjan uusintapainos uudella kuvituksella!

Bailamama - Pysy tiukkana keskittyy lantionpohjanlihasten monipuoliseen aktivointiin, ja se on tarkoitettu kaikille naisille.

Kuntosalilla ja kotona treenatessa jää monesti naisen tärkein lihasryhmä huomiotta. Lantionpohjanlihasten harjoittelu koetaan hankalaksi, eikä oikeita lihaksia ole aina helppo paikallistaa. Lantionpohjanlihasten vahvistaminen lisää naisen seksuaalista nautintoa, parantaa virtsanpidätyskykyä ja vaikuttaa ryhtiin sekä naisen koko olemukseen. Asennot perustuvat maailmaa valloittavaan Bailamama Women -ohjelmaan, joka suorastaan puristaa naiset kuntoon.

Maija Kiljusen ja Emilia Ek-Huuhkan Bailamama - Pysy tiukkana -kirjassa on 52 eri asentoa, yksi vuoden jokaiselle viikolle. Kirjan ovat toimittaneet Heli Bergius ja Christian Rönnbacka, ja valokuvista vastaavat Sami Lommi ja Jussi Talvitie (Photolies.com).

Lantiopohjalihakset ovat yksi naisen tärkeimmistä lihasryhmistä - ehkä jopa tärkein. Hyvät lantiopohjalihakset tukevat ryhtiä, lisäävät naisen seksuaalista nautintoa (mikseivät tietysti myös puolison tuntemuksia!) ja virtsanpidätyskykyä. Hyvässä kunnossa olevat lantionpohjalihakset myös helpottavat synnytystä ja siitä palautumista. Lantionpohjalihakset ovat kuin talon perustukset. Niiden täytyy olla hyvässä kunnossa, koska koko vartalon paino on niiden päällä.


© 2017 Positiivarit Oy Vaihde (03) 882 160 Faksi (03) 882 1622 E-mail: positiivarit@positiivarit.fi Toteutus: Luovanet Oy Toimitusehdot      Käyttöehdot