Lähetä oma kiitoksesi
Sami, Kajaanin pyöräpalvelu, Kajaani
Suuret kiitokset Samille loistavasta, nopeasta ja asiakaslähtöisestä palvelusta tuodessani keväällä Nopsani korjattavaksi. Hyvä mieli kesti koko loppupäivän 🙂
– Pinkkitakkinen pyöränkorjuuttaja
Laura T. , Lidl, Seinäjoki
Laura on aina niin aurinkoinen ja hänellä on aina aikaa kuunnella (tiedän että hänellä oikeasti on kiire) ja auttaa jopa näinki vanhaa hölmöläistä asiassa kuin asiassa. Ja huumoria riittää vaikka muille jakaa!
– vakioasiakas
Anssi kassalla, S-Market Komiaho, Kajaani
Loistavaa asiakaspalvelua sinulta Anssi! Olet aina rento ja hymyilevä. Katsot asiakkaita suoraan silmiin ja mikä monilta unohtuu; kohtelet kaikkia asiakkaita samalla tavalla! Ihailen todella!
– EeHoo
Anssi, DNA Kauppa, Prisma/Holma, Lahti
Dna:n huippuosaaja, ystävällinen, asiallinen ja missä tahansa pulmatilanteessa pätevä Anssi on viimeisen päälle ykköskaveri Dna:n asiakaspalvelussa! Iso Kiitos.
– Heimo Laukkanen
Anne Saarinen-Lahti, KELA, Janakkala
Monien, monien vaikeuksien, takaiskujen sekä toimimattoman ja hitaan asiakaspalvelun jälkeen oli ihanaa saada ystävällistä ja nopeaa palvelua. Pelastit päivämme, Anne! Kiitos Sinulle!
– Sari
Niina Juva, Työn Kipinä, Lahti
Lämmin kiitos sinulle minun palvelemisestani 11.6. klo 13 Rauhankatu 2:ssa! Sait minut todella hyvälle mielelle pitkäksi aikaa! Sinä olet todella omassa työssäsi asiakaspalvelijana! Kaikkea hyvää niin työhösi kuin elämääsikin!Lämmintä kesää lämmin ihminen!Ystävällisin terveisin
– Seppo Virtanen
Anja Kemppainen, Kajaanin Seudun Diabetesyhdistys ry., Kajaani
Kiitos Anjalle ja yhdistysväelle talven kestäneestä antoisasta ”matkasta” dokumenttipolulla päättyen unohtumattomaan ensi-iltaan! Ruisleipää sopivasti pullamössöllä maustettuna vuottaen, Kaisa.
– Ystävällisin terveisin Kaisa Taskinen
ATK-Arman, Kajaani, linja-autoasema
Lämmin kiitos Atk-Armanille pika-avusta matkalipun tulostamisessa. Temppuilevan työkoneen takia olisin joutunut maksamaan lipun uudestaan. Palvelu oli ystävällistä ja nopeaa. Menestystä yritykselle!
– Työmatkalainen
K-Rauta puutarhaosasto, Kajaani
Teillä on ilo asioida, joka johtuu siitä, että teillä selkeästi halutaan palvella ja opastaa asiakasta. Tämä on valttikorttinne. Kiitos hyvästä palvelusta ja Hyvää kesää!
– Usein ja mielellään asioiva
KAKS Lasten infektio-osasto, Kajaani
Kiitokset hyvästä hoidosta ja aurinkoista kesää kaikille!
– Tiian perhe