Lähetä oma kiitoksesi
Sanna Olander, Kotihoito, Nastola
Kiitos Sanna isäni luona käydystä hoitokeskustelusta. Olet rauhallinen, vakuuttava ja asiakasta kunnioittava. Innostava ja määrätietoinen ihminen täysin oikealla alalla! Kiitos!
– Jenni Äl
Kirsi Virolainen, L-Fashion Group Oy, Nastola
Sain maailman parasta asiakaspalvelua reklamaatiooni, joka koski laadukkaaseen Luhdan takkiini tullutta valmistajasta riippumatonta ongelmaa. Luhta linjat leikkaa!!!
– Raija Hepo-Oja
Arja Heikkinen, Isku, Kajaani
Todella nopea ja hyvä palvelu Kajaanin Iskussa. Kiitos Arja Heikkinen ja Vesa Kiljunen.
– Arja Lehto
Matkahuollon Rouva, Heinola
Olin siskoani vastassa pikavuorolta, jolla hänen oli määrä tulla. Ei tullut. Minulla ei ollut puhelin mukana, ei numeroa päässä. Hätäännyin ja menin matkahuoltoon ja kerroin mikä oli huoleni. Auliisti Rouva Heinolan Matkahuollossa etsi netistä siskoni puhelinnumeron ja antoi puhelimen käyttööni ja sain yhteyden: sisko oliki hypännyt paikallisvuoroon, mutta tuli onnellisesti perille. Kiitos ystävällisestä palvelusta!
– Lea Mäkelä
Maija Törmä, Turun kaupunki/Terveysasema Mäntymäki 2, Turku
Maija on aivan uskomattoman huolehtivainen lääkäri. Koskaan hän ei jätä pulaan, vaan oikeasti hoitaa suurella sydämellä. Me kaikki potilaasi tarvitsemme sinua.Kiitos, että olet olemassa !
– Risto ja Riitta S.
Cara Fashion, Klaukkala, Nurmijärvi
Mieletöntä, mieletöntä, miten otatte asiakkaan ongelman omaksenne. Etsin juhlamekkoa kevään useisiin perhejuhliin ja minun ei todellakaan tarvinnut kärvistellä sovituskopissa yksin vaan ongelmani jakoi asiantunteva ja iloinen myyjä.
– Ritva Sinkkonen
Maiju Jokela, Te-toimisto, Jyväskylä
Maiju antoi kannustusta, rohkaisua ja innoitusta haastavassa tilanteessani jo syksyllä puhelinkeskustelussa ja virastossa. Maijun valoisa, ripeä ja palveleva työote ihastutti myös pe 12.4.-13.Kiitos paljon Maiju! Pelastit päiväni ja viikonloppuni ja uskoni ihmisiin! Kaikkea hyvää päiviisi!
– s
Kajaanin kaupunginteatteri, Punahilkan esittäjät, Kajaani
Kiitos teille kun jaksoitte odottaa 12.4. myöhässä tulleita pikkukatsojia Sotkamosta. Pettymys olisi ollut kova, jos lapset eivät olisi nähneet esitystä. Itkin ilosta, kun kaikki järjestyi!
– Reeta Niskanen, Tiilikankaan päiväkoti
Konnari Junassa Hki-Joe, vr,
Matkaamme parhaillaan Helsigistä läheteessä IC-junassa kohti Joensuuta.Olipa iloinen ja aurinkoinen nuori (?) mieskonnari.Lisää tällaista!
– Emppu ja Olli
Matkahuolto, Kajaani
Sydämelliset kiitokset Kajaanin Matkahuollon henkilöille (työssä 11.4. klo 16 jälk.) erittäin hyvästä palvelusta. Pyöränhakija
– Airi Liimatainen