Asiakaspalvelu | Page 264 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Sanna Olander, Kotihoito, Nastola

Kiitos Sanna isäni luona käydystä hoitokeskustelusta. Olet rauhallinen, vakuuttava ja asiakasta kunnioittava. Innostava ja määrätietoinen ihminen täysin oikealla alalla! Kiitos!

– Jenni Äl

Kirsi Virolainen, L-Fashion Group Oy, Nastola

Sain maailman parasta asiakaspalvelua reklamaatiooni, joka koski laadukkaaseen Luhdan takkiini tullutta valmistajasta riippumatonta ongelmaa. Luhta linjat leikkaa!!!

– Raija Hepo-Oja

Arja Heikkinen, Isku, Kajaani

Todella nopea ja hyvä palvelu Kajaanin Iskussa. Kiitos Arja Heikkinen ja Vesa Kiljunen.

– Arja Lehto

Matkahuollon Rouva, Heinola

Olin siskoani vastassa pikavuorolta, jolla hänen oli määrä tulla. Ei tullut. Minulla ei ollut puhelin mukana, ei numeroa päässä. Hätäännyin ja menin matkahuoltoon ja kerroin mikä oli huoleni. Auliisti Rouva Heinolan Matkahuollossa etsi netistä siskoni puhelinnumeron ja antoi puhelimen käyttööni ja sain yhteyden: sisko oliki hypännyt paikallisvuoroon, mutta tuli onnellisesti perille. Kiitos ystävällisestä palvelusta!

– Lea Mäkelä

Maija Törmä, Turun kaupunki/Terveysasema Mäntymäki 2, Turku

Maija on aivan uskomattoman huolehtivainen lääkäri. Koskaan hän ei jätä pulaan, vaan oikeasti hoitaa suurella sydämellä. Me kaikki potilaasi tarvitsemme sinua.Kiitos, että olet olemassa !

– Risto ja Riitta S.

Cara Fashion, Klaukkala, Nurmijärvi

Mieletöntä, mieletöntä, miten otatte asiakkaan ongelman omaksenne. Etsin juhlamekkoa kevään useisiin perhejuhliin ja minun ei todellakaan tarvinnut kärvistellä sovituskopissa yksin vaan ongelmani jakoi asiantunteva ja iloinen myyjä.

– Ritva Sinkkonen

Maiju Jokela, Te-toimisto, Jyväskylä

Maiju antoi kannustusta, rohkaisua ja innoitusta haastavassa tilanteessani jo syksyllä puhelinkeskustelussa ja virastossa. Maijun valoisa, ripeä ja palveleva työote ihastutti myös pe 12.4.-13.Kiitos paljon Maiju! Pelastit päiväni ja viikonloppuni ja uskoni ihmisiin! Kaikkea hyvää päiviisi!

– s

Kajaanin kaupunginteatteri, Punahilkan esittäjät, Kajaani

Kiitos teille kun jaksoitte odottaa 12.4. myöhässä tulleita pikkukatsojia Sotkamosta. Pettymys olisi ollut kova, jos lapset eivät olisi nähneet esitystä. Itkin ilosta, kun kaikki järjestyi!

– Reeta Niskanen, Tiilikankaan päiväkoti

Konnari Junassa Hki-Joe, vr,

Matkaamme parhaillaan Helsigistä läheteessä IC-junassa kohti Joensuuta.Olipa iloinen ja aurinkoinen nuori (?) mieskonnari.Lisää tällaista!

– Emppu ja Olli

Matkahuolto, Kajaani

Sydämelliset kiitokset Kajaanin Matkahuollon henkilöille (työssä 11.4. klo 16 jälk.) erittäin hyvästä palvelusta. Pyöränhakija

– Airi Liimatainen