Lähetä oma kiitoksesi
Jonna Winqvist, Pieni Kotieläintila Onni, Tuusula
Kiitos aivan ihanista 10-vuotiaan tyttäremme kaverisynttäreistä, jotka saimme viettää Pienellä Kotieläintilalla ponien, kanojen, pupujen ja vuohien kanssa. Jonna, Elina ja Mika huomioivat lapset ainutlaatuisella tavalla ja mukaan tarttui paljon uutta tietoa eläimistä. Ja tietysti mahan täydeltä herkkuja. Kaikkien mielestä parhaat synttärit ikinä!
-Teija Pihkala
Henkilökunta, Kaakkurin S-market, Oulu
Aina kun menee kyseiseen liikkeeseen, niin henkilökunta huomaa tulijan ja tervehtii, sekä kassalla palvellaan ystävällisesti toivottaen hyvää päivän jatkoa! Kiitos! ☀️👍
-Toivo Häggman
Kauppias ja koko henkilökunta, Citymarket, Kajaani
Oli varmaankin rankkaa vetää kauppatoimintaa ja remonttia samaan aikaan, mutta asiakkaan näkökulmasta lopputulos vaikuttaa hyvältä, kiitos siitä ja onnea. Lisäksi haluan sanoa, että teillä on tosi hyvä palvelutiski ja leipävalikoima kohdillaan.
-Asiakas
Osku ja arvokkaat varaosamyyjät, Seinäjoen Käyttöauto, Seinäjoki
Noudan varaosia ja tarvikkeita, saan aina miellyttävää palvelua. Minua arvostetaan ihmisenä, enkä koe itseäni vain asiakkaaksi. Olen jotain paljon enemmän! Kiitos teille iloiset asiakaspalvelijat!
-Musta Audi
Svetlana Kreiwald, Harjun Terveys, Lahti
Asiallinen kohtelu kauttaaltaan. Turhaan moitittu. Erityisesti tohtori Kreiwald todella paneutui ongelmiini. Mieli jäi hyväksi ja asiat menevät eteenpäin. Ellei asiat hoidu, on syytä vilkaista peiliin. Kiitos!
-Pertti Vesenterä
Joni, Euromaster, Tampere Peltolammi
Kiitokset Jonille auton asiantuntevasta huoltotarkastuksesta, seuraavien toimenpiteiden ohjeistuksesta ja aina todella ystävällisestä asiakaspalvelusta! Olet Todella Huippu!
-Tuikku
Sonja, Ikea, Vantaa
Olimmme Ikeassa lamppuostoksilla ja lamput olisi varmasti jääneet ostamatta, mutta saimme apua Sonja-nimiseltä henkilöltä. Hän näytti hyvin tarkasti miten saamme asennettua lamput kattoon. Todellista asiakkaasta välittämistä
-Helena Schlegel
Henkilökunta, Päiväkoti Pikku Karitsa, Kajaani
Kiitos Päiväkoti Pikku Karitsan henkilökunnalle asiakaspalvelusta ja asenteesta! Päiväkodissa huokuu lämmin ja ystävällinen ilmapiiri. Olette myös ammattilaisia työssänne ja se näkyy.
-Äiti
Emilia, Etelä Suomen Sanomat asiakaspalvelu, Lahti
Erittäin todennäköisesti olisimme jääneet aamulehdettä ilman toimenpiteitäsi muutama päivä sitten. Asenteesi, iloisuutesi ja palvelualttiutesi on kunniaksi edustamallesi lehdelle.
-Pertti Vesenterä
Parturi Karita, Säkylä
Kiitos siitä, että olet aina niin ystävällinen!
-Nina Salo & Mikko Penttilä