Asiakaspalvelu | Page 63 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Jonna Winqvist, Pieni Kotieläintila Onni, Tuusula

Kiitos aivan ihanista 10-vuotiaan tyttäremme kaverisynttäreistä, jotka saimme viettää Pienellä Kotieläintilalla ponien, kanojen, pupujen ja vuohien kanssa. Jonna, Elina ja Mika huomioivat lapset ainutlaatuisella tavalla ja mukaan tarttui paljon uutta tietoa eläimistä. Ja tietysti mahan täydeltä herkkuja. Kaikkien mielestä parhaat synttärit ikinä!

-Teija Pihkala

Henkilökunta, Kaakkurin S-market, Oulu

Aina kun menee kyseiseen liikkeeseen, niin henkilökunta huomaa tulijan ja tervehtii, sekä kassalla palvellaan ystävällisesti toivottaen hyvää päivän jatkoa! Kiitos! ☀️👍

-Toivo Häggman

Kauppias ja koko henkilökunta, Citymarket, Kajaani

Oli varmaankin rankkaa vetää kauppatoimintaa ja remonttia samaan aikaan, mutta asiakkaan näkökulmasta lopputulos vaikuttaa hyvältä, kiitos siitä ja onnea. Lisäksi haluan sanoa, että teillä on tosi hyvä palvelutiski ja leipävalikoima kohdillaan.

-Asiakas

Osku ja arvokkaat varaosamyyjät, Seinäjoen Käyttöauto, Seinäjoki

Noudan varaosia ja tarvikkeita, saan aina miellyttävää palvelua. Minua arvostetaan ihmisenä, enkä koe itseäni vain asiakkaaksi. Olen jotain paljon enemmän! Kiitos teille iloiset asiakaspalvelijat!

-Musta Audi

Svetlana Kreiwald, Harjun Terveys, Lahti

Asiallinen kohtelu kauttaaltaan. Turhaan moitittu. Erityisesti tohtori Kreiwald todella paneutui ongelmiini. Mieli jäi hyväksi ja asiat menevät eteenpäin. Ellei asiat hoidu, on syytä vilkaista peiliin. Kiitos!

-Pertti Vesenterä

Joni, Euromaster, Tampere Peltolammi

Kiitokset Jonille auton asiantuntevasta huoltotarkastuksesta, seuraavien toimenpiteiden ohjeistuksesta ja aina todella ystävällisestä asiakaspalvelusta! Olet Todella Huippu!

-Tuikku

Sonja, Ikea, Vantaa

Olimmme Ikeassa lamppuostoksilla ja lamput olisi varmasti jääneet ostamatta, mutta saimme apua Sonja-nimiseltä henkilöltä. Hän näytti hyvin tarkasti miten saamme asennettua lamput kattoon. Todellista asiakkaasta välittämistä

-Helena Schlegel

Henkilökunta, Päiväkoti Pikku Karitsa, Kajaani

Kiitos Päiväkoti Pikku Karitsan henkilökunnalle asiakaspalvelusta ja asenteesta! Päiväkodissa huokuu lämmin ja ystävällinen ilmapiiri. Olette myös ammattilaisia työssänne ja se näkyy.

-Äiti

Emilia, Etelä Suomen Sanomat asiakaspalvelu, Lahti

Erittäin todennäköisesti olisimme jääneet aamulehdettä ilman toimenpiteitäsi muutama päivä sitten. Asenteesi, iloisuutesi ja palvelualttiutesi on kunniaksi edustamallesi lehdelle.

-Pertti Vesenterä

Parturi Karita, Säkylä

Kiitos siitä, että olet aina niin ystävällinen!

-Nina Salo & Mikko Penttilä