Lähetä oma kiitoksesi
Mikko, Aki, Pasi, Olli ja Perttu, Tampereen Autoapu Oy, Tampere
Saimme aivan loistavaa apua automme kytkimen ja pakoputken hajottua Tampereella. Tampereen Autoapu Oy:n pojat hoitivat auton kuntoon kesän kiireistä huolimatta ja siten, että pääsimme jatkamaan matkaa omalla korjatulla autolla parin päivän kuluttua. Aivan super loistava asenne pojilla. KIITOS ja hyvää loppukesää pojille!
-Matti Hankkila
Osaava myyjä, Lautapelit.fi, Tampere
Olipa hienoa kohdata ystävällinen ja todella alansa osaava myyjä Tampereen Lautapelit.fi kaupassa. Hän jaksoi kärsivällisesti kertoa ja neuvoa meitä ”vanhuksia” eri pelien saloihin. Ja mikä tieto/taito, ihailtavaa! Kiitos piristävästä kohtaamisesta, meille jäi hyvä mieli! Tulemme toistekkin!
-Mummu ja pappa
Tyks Gastro 5, Tyks, Turku
Olin vatsaleikkauksessa ja osastolla 10-18.8. Henkilökunta oli taitavaa, ystävällistä, iloista, sairauden- ja mielenhoito täys 10. Osaston henki hyvä!
-Tuula Siivonen
Espoon Areena rokotuspisteen hoitajat, Espoo
Kiitokset hoitajille ystävällisestä palvelusta
-Helli Nyman
Sairaanhoitajat, Kouvola Hansan Rokutuspiste, Kouvola
Kouvolan Hansan rokotuspisteessä sain Koronarokotukset. Hoitajille suuret kiitokset ystävällisyydestä. 🙂
-Esa Pätäri
Kimmo Lotvonen, Kiinteistövälitys Lotvonen Brothers, Oulu
Asunnon myynti ja siihen liittyvät paperiasiat hoidettiin sujuvasti, kun asun eri paikkakunnalla kuin myytävä koti. Olet ystävällinen ja osaavaa!
-Anne Viinikangas
Henkilökunta, R-kioski, Viitasaari
Viitasaaren ärrältä saa takuuvarmasti ilon mukaansa siellä käydessä!!!
-Lottoajat
Seppo Viikari, Huutokauppias, Tammela
Suuret kiitokset erittäin ripeästä ja perusteellisesta suururakan hoitamisesta, kun tyhjensit perikunnan talon ja laitoit tavarat kiertoon. Ensiluokkaista palvelua.
-Perikunta
Kokki, Fazer 8.th floor Food Market, Helsinki
Olimme ystäväni kanssa Helsingissä 17.8. tulossa Repin-näyttelystä. Oli nälkä, olihan kello jo 14.50. Menimme Stockmanin 8. kerrokseen etsimään syömistä. Huomasimme, että lounasaika loppuu jo klo 15, joten kysyimme josko vielä oli mahdollista syödä. Vain kasviksia ja riisiä+ perunamuussia oli jäljellä. Ajattelimme tyytyä siihen, oma vika kun tulimme niin myöhään. Silloin hymyilevä ja hyväntuulinen kokki sanoi, että hän voi valmistaa meille annokseen kanapihvit, jos haluamme syödä. Kyllä tuli hyvä mieli! Kokin ei olisi tarvinnut tehdä lisätyötä, sen hän teki hyväsydämisyyttään, osoittaen upeaa asiakaspalvelua. Sydämelliset kiitokset!
-Virve Nuorgam
Postipakettien kuljettaja, Posti, Helsinki
Olin tänä kesänä tilannut ison paketin äitini osoitteseen, koska asuin mökillä putkiremppaa paossa. Postipaketin tuoja soitti minulle ja varmisti osoitteen, hän ihmetteli miksi siinä oli myös äitini sukunimi. Hän ystävällisesti kantoi paketin kellariin, vaikka se ei kuulu hänen tehtäviinsä. Iäkäs äitini ei olisi siihen pystynyt. Äitiäni ilahdutti myös nuoren miehen hyväntuulinen lauleskelu. Erinomaista asiakaspalvelua!
-Reija