Lähetä oma kiitoksesi
Helli Nyman, Espoo
Espoon Areenan rokotuspisteessä sain koronarokotteet ja sairaanhoitajat olivat ystävällisiä kiitos heille 🙂
-Helli Nyman
Päivystävä sairaanhoitaja, lab.hoitaja ja lääkäri, terveyskeskus, Suomussalmi
Todella ystävällinen, asiaan paneutuva ja ripeä palvelu kaiken kiireen keskellä 6.8-21 iltapäivällä.
-Kotona asuvan vanhuksen asialla
Juniikki Oy, Mikkeli
Tilasin 2x50kpl kirurgisia suu-nenäsuojaimia Juniikista netin kautta. Paketissa oli nuo tilaamani ja 2x10kpl pakettia extrana. Tilasin siis 100kpl ja sain 120kpl 🙂 Tietävät, millä asiakkaan saa tyytyväiseksi ja positiivisesti yllätetyksi. Kiitoksia niin paljon, että riittää!!
-Minttu
Satu, Jysk, Lapua
Olin aiemmin ostanut Jyskistä puutarhatuoleja, ja tykästyin niihin. Lapualla käydessäni päätin ostaa niitä lisää. Soitin asiakaspalvelunumeroon. Puhelu ohjautui jonnekin ihan toisaalle. Liikuntarajoitteisena tarvitsin hieman extrapalvelua, ja tätä ei asiakaspalvelukeskuksen ihminen meinannut oikein ymmärtää. Kun lopulta pääsin asioimaan ystävällisen Mari-myyjän kanssa, asia hoitui oikein sujuvasti. Kiitos!
-Grenaa x 4
Päijät hämeen keskussairaala, osasto 42, Lahti
Jouduin rintasyöpä-leikkaukseen. Oli todella mukava lääkäri Marja Salorinne, samoin vuodeosasto 42 oli oikein lämmin ja hyvä henkilökunta. Kun tunteet heittää ja tilanne on uusi, oli hienoa, että koko henkilökunta, jota 1 vrk sisällä kohtasin, oli niin mukavia. Teette suurella sydämellä työtänne. Jaksamista teille ihan jokaiselle!
-syöpätapaus-nainen
KOKS / 7 A, Sairaala, KOTKA
Yritys sydän/aivotutkimus akuutti-huollossa ei riittänyt alakerrassa. Sairaalasta poistumispäivänä jälleen ambulanssilla 2:n kerran hoitoon. Onneksi osastolle 7 A. Ulkoiset olosuhteet pienet, sisäiset sitäkin paremmat. Pelkkä henkilökunta ja heidän asennoitumisensa parantaa puolet kivuista. Muistan Teitä todella lämmöllä, sen minkä pystyn muistamaan.
-Taisto Pitkänen
Samu, Pop-pankki, Tampere
Taas tuli todistettua kuinka hyvin pankki voi palvella. Samu linjan toisessa päässä auttoi avaamaan verkkopankin solmut 🙂 Kiitos!!!
-Päivi
osteopaatti Severi Aho, Helsinki
Kiitokset taitavalle osteopaatille. Ihan pieniä liikkeitä hoidon aikana, melkein nukahdin. Mutta joku ammattitaitoinen näppituntuma tällä nuorella kaverilla on. Olo niska-hartiaseudulla parempi.
-Susanna
Jenni, Silmäasema Tikkurila, Vantaa
Kiitokset loistavasta asiakaspalvelusta \”out of the box\” 2.6.2021! Nyt pysyy näkimet taas päässä.
-Nelipyöräasiakas
Mari Haikola, Katiska & Krumeluuri, Savitaipale
Löysin ja tilasin Katiska & Krumeluurin nettisivuilta kylpytakin, joka harmillisesti osoittautui minulle liian pieneksi, Tai ehkä minä olin liian suuri kylpytakille… Kylpytakin vaihto muihin ostoksiin sujui joustavasti. Palvelu oli ystävällistä, toimitukset ripeitä. Kiitokset Marille! Kannattaa käydä tutustumassa valikoimaan, itse löysin sieltä vaikka mitä piristämään omaa arkeani, sekä kivoja lahjaideoita!
-Kylpytakin vaihtaja