Lähetä oma kiitoksesi
Nuohooja Mikko Suontama, Lahti/Hollola
Meidän tuttu nuohooja tulee aina säntillisesti paikalle, kun aika on sovittu. Hän työskentelee siististi, mistään ei tietäisi, että meillä on käynyt nuohooja! Ei mustia jälkiä ovissa tai muualla. Kaiken lisäksi hän on mukava!
-Eila ja Atso Hiltunen
Kirsi ja Hannu, Ompelukonekeskus, Hyvinkää
Lämmin kiitos Kirsille ripeästä, asiantuntevasta ja aina iloisen hymyilevästä palvelusta! Ompelukonekeskuksessa on sopivan laaja valikoima tuotteita ja jos jokin tuote on loppu, Kirsi ottaa yhteystiedot ylös ja ilmoittaa, kun tuotetta on saatu lisää. Tuotteiden lisäksi liikkeestä saa hyvät ohjeet, mikäli on epävarma miten tuotetta käytetään. Kirsin isälle Hannulle kiitos hyvästä, nopeasta ja huolellisesta ompelukoneiden huollosta!
-Minna Hausjärveltä
Taksi Karhunkorpi Oy, Helsinki
Se kuuluisa ”joku” oli kehunut Taksi Karhunkorpea. No tuli oma aikani miettiä et miten päästä lentokentältä kotiin yömyöhällä. Otin yhteyttä Karhunkorpeen, sain tarjouksen ja loppu onkin pelkkää ylistystä sillä homma toimi. Toisen kerran tuli kysyttyä tarjousajosta paikasta A paikkaan B ja takaisin. Kertoivat hinnan jonka epäsin. Siinä viestien lomassa tuli esille rampaisuuteni kun toinen takakoipi oli sanonut liikkuvuutensa irti ja minä klenkkasin kuin ankka. Hetken kuluttua tuli viesti jossa kertoi että ei tämä keikka voi olla niistä roposista kiinni, hän tulee ja ajaa keikan koska tietää mitä on konttailla pitkin lattiaa kun selkä on jumissa. Siis, minulla loksahti suu auki kommentista ja on turha arvailla et mitä taksia tulen suosimaan jatkossa josta Iso 🙏🏽 .
-Kulkuri
Veera Honkamäki, Puistokadun kemikaalio, Sastamala
Kiitokset Veeralle taas kerran upeasta palvelusta hiusten leikkauksessa käydessäni. On aina ilo tulla palveltavaksi.
-Kirsti Lahti
Henkilökunta, Satun Makia, Taavetti
Puolen tunnin myöhästyminen lounaalta ei haitannut. Meille tarjottiin monipuolinen ateria ja kun emme jaksaneet syödä valtavia salaattiannoksiamme, ne laitettiin rasioihin, jotka saimme mukaamme. Maukasta ruokaa ja loistavaa, ystävällistä palvelua!
-Anja ja Esko
Veera, Bella Star, Jyväskylä
Hääjuhla pidetään juhannuksena. Soitimme n. 30 kampaajaa eikä kukaan ollut valmis uhraamaan aikaansa. Ihana kampaaja Veera lupasi hoitaa meikin ja kampauksen morsiamelle ja kaasoille. Muutenkin Veera otti meidät aivan lämpimästi vastaan ja mistään emme ole samanlaista asiakaspalvelua saaneet. Lämpimästi suosittelemme.
-Katariina-morsiamen äiti
HSY Sortti-asema Konala, Helsinki
Perjantai 14.5.2021 iltapäivä – Erittäin ystävällistä ja huolehtivaa asiakaspalvelua ongelmajätepisteen nuorelta työntekijältä.
-Taisto Lehonmaa
Tarja, Eurokangas, Helsinki
Kiitos Tarja ihan mielettömän hyvästä asiakaspalvelusta taasen. Olet todella nainen paikallaan. Olet aina iloinen, ystävällinen, pirteä, inspiroiva ja todellakin asiakasta kuunteleva. Sen pohjalta sitten löydät ratkaisuja kangasvalintoihin vaikkapa asiakkaan huulipunan väriin sopien 🙂 KIITOS!!!
-Minttu
Pasi Järvinen, Oulunkylän terveysasema, Helsinki
Vapun aattona Oulunkylän terveysasemalta avun sain, kun antibioottikorvalääkettä vanhalla reseptillä hain. Oli lääkäri hyvin ystävällinen, kun antoi reseptin sen. Lupas toisetkin vaivat selvittää, kun aika siihen terveysasemalta irtoaa. Kiitos Pasi!
-Eila Järveläinen
Kaisu, Bombus, Kemi
Kun netti pursuaa negatiivisia uutisia yksi toisensa perään, Kaisun iloiset, nauravaiset videot Kemin Bombuksesta piristävät päivän ja tartuttavat hyvän tuulen. Lisäksi hän tarjoaa uskomattoman hienoa asiakaspalvelua. Vaatteet mitataan liikkeessä, jotta kotiin tilattuna ne ovat varmasti oikean kokoiset. Lähetyksetkin on perillä jo jopa seuraavana päivänä. En osta vaatteitani enää muualta!
-Leila