Asiakaspalvelu | Page 66 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Nuohooja Mikko Suontama, Lahti/Hollola

Meidän tuttu nuohooja tulee aina säntillisesti paikalle, kun aika on sovittu. Hän työskentelee siististi, mistään ei tietäisi, että meillä on käynyt nuohooja! Ei mustia jälkiä ovissa tai muualla. Kaiken lisäksi hän on mukava!

-Eila ja Atso Hiltunen

Kirsi ja Hannu, Ompelukonekeskus, Hyvinkää

Lämmin kiitos Kirsille ripeästä, asiantuntevasta ja aina iloisen hymyilevästä palvelusta! Ompelukonekeskuksessa on sopivan laaja valikoima tuotteita ja jos jokin tuote on loppu, Kirsi ottaa yhteystiedot ylös ja ilmoittaa, kun tuotetta on saatu lisää. Tuotteiden lisäksi liikkeestä saa hyvät ohjeet, mikäli on epävarma miten tuotetta käytetään. Kirsin isälle Hannulle kiitos hyvästä, nopeasta ja huolellisesta ompelukoneiden huollosta!

-Minna Hausjärveltä

Taksi Karhunkorpi Oy, Helsinki

Se kuuluisa ”joku” oli kehunut Taksi Karhunkorpea. No tuli oma aikani miettiä et miten päästä lentokentältä kotiin yömyöhällä. Otin yhteyttä Karhunkorpeen, sain tarjouksen ja loppu onkin pelkkää ylistystä sillä homma toimi. Toisen kerran tuli kysyttyä tarjousajosta paikasta A paikkaan B ja takaisin. Kertoivat hinnan jonka epäsin. Siinä viestien lomassa tuli esille rampaisuuteni kun toinen takakoipi oli sanonut liikkuvuutensa irti ja minä klenkkasin kuin ankka. Hetken kuluttua tuli viesti jossa kertoi että ei tämä keikka voi olla niistä roposista kiinni, hän tulee ja ajaa keikan koska tietää mitä on konttailla pitkin lattiaa kun selkä on jumissa. Siis, minulla loksahti suu auki kommentista ja on turha arvailla et mitä taksia tulen suosimaan jatkossa josta Iso 🙏🏽 .

-Kulkuri

Veera Honkamäki, Puistokadun kemikaalio, Sastamala

Kiitokset Veeralle taas kerran upeasta palvelusta hiusten leikkauksessa käydessäni. On aina ilo tulla palveltavaksi.

-Kirsti Lahti

Henkilökunta, Satun Makia, Taavetti

Puolen tunnin myöhästyminen lounaalta ei haitannut. Meille tarjottiin monipuolinen ateria ja kun emme jaksaneet syödä valtavia salaattiannoksiamme, ne laitettiin rasioihin, jotka saimme mukaamme. Maukasta ruokaa ja loistavaa, ystävällistä palvelua!

-Anja ja Esko

Veera, Bella Star, Jyväskylä

Hääjuhla pidetään juhannuksena. Soitimme n. 30 kampaajaa eikä kukaan ollut valmis uhraamaan aikaansa. Ihana kampaaja Veera lupasi hoitaa meikin ja kampauksen morsiamelle ja kaasoille. Muutenkin Veera otti meidät aivan lämpimästi vastaan ja mistään emme ole samanlaista asiakaspalvelua saaneet. Lämpimästi suosittelemme.

-Katariina-morsiamen äiti

HSY Sortti-asema Konala, Helsinki

Perjantai 14.5.2021 iltapäivä – Erittäin ystävällistä ja huolehtivaa asiakaspalvelua ongelmajätepisteen nuorelta työntekijältä.

-Taisto Lehonmaa

Tarja, Eurokangas, Helsinki

Kiitos Tarja ihan mielettömän hyvästä asiakaspalvelusta taasen. Olet todella nainen paikallaan. Olet aina iloinen, ystävällinen, pirteä, inspiroiva ja todellakin asiakasta kuunteleva. Sen pohjalta sitten löydät ratkaisuja kangasvalintoihin vaikkapa asiakkaan huulipunan väriin sopien 🙂 KIITOS!!!

-Minttu

Pasi Järvinen, Oulunkylän terveysasema, Helsinki

Vapun aattona Oulunkylän terveysasemalta avun sain, kun antibioottikorvalääkettä vanhalla reseptillä hain. Oli lääkäri hyvin ystävällinen, kun antoi reseptin sen. Lupas toisetkin vaivat selvittää, kun aika siihen terveysasemalta irtoaa. Kiitos Pasi!

-Eila Järveläinen

Kaisu, Bombus, Kemi

Kun netti pursuaa negatiivisia uutisia yksi toisensa perään, Kaisun iloiset, nauravaiset videot Kemin Bombuksesta piristävät päivän ja tartuttavat hyvän tuulen. Lisäksi hän tarjoaa uskomattoman hienoa asiakaspalvelua. Vaatteet mitataan liikkeessä, jotta kotiin tilattuna ne ovat varmasti oikean kokoiset. Lähetyksetkin on perillä jo jopa seuraavana päivänä. En osta vaatteitani enää muualta!

-Leila