Asiakaspalvelu | Page 67 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Katsastusmies, Varistien A-katsastus, Kajaani

Kiitos taas kerran hyvästä palvelusta. Olette ystävällisiä ja asiantuntevia ammattilaisia. Voin lämpimästi suositella tätä paikkaa kaikille.

-Asiakas

Koronatokotus tiimin jäsenet ja organisoijat, Rovaniemen kaupunki, Rovaniemi

Kiitokset erinomaisesta palvelusta ja organisoinnista Koronarokotuksessa Rovaniemen kaupungintalolla. Ystävällinen ja huolehtiva, osaava teami. Aitoa kohtaamista talo pullollaan. Ruusuja Teille kaikille !

-Tuula Tervonen

Annukka, Scandinavian Outdoors, Tampere

Tilasin verkkokaupasta uudet vaelluskengät – pitkän harkinnan jälkeen ja kun vielä huomasin, että yli 10 v vanhoissa kengissä pohjamateriaali alkoi jo vähän hajota. Paketti oli jo tilattu, kun huomasin, että nyt kengistä saisikin 20% partioalennusta. Kysyin asiaa chatin kautta ja sain heti vastauksen, että selvitetään asiaa. Asiakaspalvelija todellakin ymmärsi asiakkaan tilanteen – olisi hölmöä joutua palauttamaan tuote vain siksi, että saisi ajankohtaisen alennuksen. Ja niinpä joustavuutta löytyi yritykseltä ja asiakaspalvelu hoiti asian loppuun asti: sain sähköpostiin vahvistuksen, että saan ajankohtaisen alennuksen. Kiitos Annukka, Scandinavian Outdoors! On muuten suomalainen yritys, josta tulen jatkossakin hankkimaan retkeilyvarusteet.

-Leena

HUS, Helsinki, Myllypuron kampus

Kävin koronarokotuksessa ja palvelu oli aivan huippua, ystävällistä ja erittäin hyvin sujuvaa! 🙂 🙂

-Kirsi Kettunen

Adele Salonen, Espoo

Adele on harvinainen liikunnan ammattilainen, jonka tunnit ovat kuin pieniä taideteoksia, sillä hän valitsee musiikin aina tunnelmaan ja juhlapäiviin sopiviksi ja usein loppurentoutuksen aikana jopa kyynel on usein silmässä, kun myös tunteet pääsevät valloilleen. Sielun ja kehon sinfoniaa!

-”Pelastusrengas”

Elina Keränen, Kajaanin Hautauspalvelu, Kajaani

Kiitos isämme viimeisen matkan järjestämisestä. Hautauspalvelun Elina on empaattinen ja ystävällinen. Pitopalvelu Huokauksen tarjottavat todella ammattitaidolla valmistettu ja tarjoiltu. Iso kiitos.

-isän tytöt

Satu Levopää-Ruuska ja Petri Valkonen, Harjun Sote/Tiimi 3, Lahti

Sydämelliset kiitokset, kun otitte asiani hoitaaksenne. Olitte viimeinen toivoni. On ihana kävellä ja nauttia keväästä ilman kipuja.

-Katri-Helena ja sisko

Lassi Karllson, If vakuutus, Yritysvakuutus

Lassi on niin auttavainen ja tekee helpoksi yleensä monimutkaiset vakuutusasiat. Ja hauska hänen kanssaan asioida. 😊

-Irma Martikainen/Villa Honkamäki Oy

Miia Leikas, Mehiläinen, Mikkeli

Fysioterapeutti \”Miia Mehiläinen\” antoi iloisella positiivisella asenteellaan ja sekä hoidollaan ja uusilla ohjeillaan ihanan lupaavan alun aprillinpäivään ja tulevaan lomaviikkooni heti aamusta. Kiitos Miia!

-Riitta

Hammaslääkäri ja -hoitaja, Dent House Lahti, Lahti

Kiitos hyvästä hammashoidosta hml H.H ja hammashoitajalle Dent House/Lahti. #Ei se niin kauheaa ollut#.

-Pelkopotilas