Asiakaspalvelu | Page 71 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Tampereen kaupungin vammaispalvelutoimisto, Tampere

Sydämellinen kiitos kaikille saamastani ymmärtäväisestä kohtelusta. Voimia työhönne tulevallekin vuodelle 2021.

-Anna-Maija Reinikka

Sairaanhoitaja Heikkinen, Sairaalan tartunnanjäljitys, Kajaani

Soitit minulle ja kerroit, että olen altistunut koronavirukselle. Sanoit, että olet minua varten ja pidät minusta huolta. Sait paniikkini rauhoittumaan. Kiitos.

-Kiitollinen

Matti Kettunen, Hifistudio, Helsinki

Tilasin Hifistudiolta pienen, kauniin radion, mutta en tajunnut, että sitä ei saa verkkovirtaan. Otin yhteyttä ja hyvin nopeasti Matilta tuli vastaus ja tieto radiosta, johon verkkovirran saisi. Kiitin ja totesin, että yritän selviytyä, koska toinen vaihtoehto olisi liian iso. Sitten Matti heti vastasi ja ohjasi minut suoraan nettiin, josta voin tilata pienen lisähärpäkkeen ja ongelma ratkaistu. Olin tosi onnellinen siitä, että hän viitsi niin hyvin palvella minua, vaikka ei olisi enää tarvinnut. Ihanaa!

-Riitta Saarikangas

Minna ja Hannu Moilanen, K-Supermarket, Kuhmo

Kiitos huippuhyvästä palvelusta! …vieläkin hyvä mieli!

-asiakas

Äänekosken Fysiopiste, Fysikaalinen hoitolaitos, Äänekoski

Kiitos Äänekosken Fysiopisteen henkilökunnalle erittäin monipuolisesta ja ammattitaitoisesta fysikaalisten ongelmien tunnistamisesta ja hoitamisesta. Kiitos, että jatkuvalla kouluttautumisella ylläpidätte korkealaatuista ammattitaitoa ja osaamista ja helpotatte yhteistyötä eri tahojen kanssa.

-Sirkkis

Elias Vanninen, @kuusikuriiri, PK-seutu

Tilasin kotimaisen joulukuusen kotiin toimitettuna. Sain sen heti samana päivänä ja vielä jalka valmiiksi sahattuna, ettei tarvinnut muuta tehdä kuin nostaa kuusi kynnyksen yli ja suoraan kuusenjalkaan. Nättikin vielä oli. Huippupalvelua, jota voin suositella lämpimästi muillekin, jotka haluavat helpottaa jouluvalmisteluitaan!

-Kirsi Lairemo

Pakettirouva, K-kauppa Kallio, Helsinki

KIITOS, sain avun Postin paketin lähettämisessä. Aina iloinen ja hymyilevä rouva.

-Kuusisto

Nuoret myyjät, K-market Kemppainen, Hyrynsalmi

Kaupassa oli iloiset myyjät, joiden tervehdykset ja kiitokset lämmittivät mieltä! Jokainen asiakas huomioitiin.

-Lillukka

Hoitajat ja lääkäri, Ihotautien poliklinikka, PHKS, Lahti

Kiukkusin teille pari viikkoa sitten, kun lääkärinaikani yllättäen peruuntui. Syynä äksyilyyn oli hätä, koska melanoomani tarkistuksesta oli mennyt jo liian kauan ja aika taas siirtyi eteenpäin (korona…) Kun kyseessä on kuolemanvakava tauti, mielikuvitus saa helposti yliotteen ja pienikin viivytys tuntuu ylitsepääsemättömältä. Kärsivällisesti kuuntelitte valitukseni usean puhelinsoiton aikana ja tänään olikin kaivattu luomikuvausaikani ja lääkärin vastaanotto. Sain asiantuntevaa ja ystävällistä hoitoa; juttelitte samalla mukavia, kyselitte kuulumisia, kuuntelitte tuskaani ja pelkoani ja annoitte rohkeutta jatkaa taas eteenpäin. Vaikka PHHYKYn organisaatiossa on paljon kehittämistä, ovat ihmiset sen sisällä parasta A-luokkaa. Kiitos ja Hyvää Joulua! Jatketaan taistelua ensi vuonnakin yhdessä eteenpäin!

-Potilas 4.12.20 klo 13:15

Mikko, Kuljetuspalvelu V. Laukkanen, Lahti

Loistavaa palvelua ja iloista mieltä löytyy tältä kuljettajalta. Lisää tällaisia ilolla työtään tekeviä kuljettajia, jotka saavat harmaankin päivän näyttämään valoisalta.

-Tyytyväinen asiakas