Asiakaspalvelu | Page 72 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Lääkäri ja sairaanhoitaja, PHKS, Lahti

Todella hyvää ja ystävällistä kohtelua ja palvelua Phks:n vatsakeskuksessa. Gastroskopia ei ole niin miellyttävä tutkimus, mutta kun sain ystävällistä kohtelua ja kysymyksiini vastattiin, ei se tuntunut niin pahalta. Kiitos teille te ahkera hoitoväki!

-mahahaavainen

Optikko Mäkelä, Lahti

Tein kierroksen silmälasiliikkeissä. Minulla oli valmis resepti silmälääkäriltä. Valitsin kehykset ja pyysin kertomaan vaihtoehdot. Optikko Mäkelä, teiltä sain asiantuntevaa, ystävällistä ja kiireetöntä palvelua. Kiitos, että sain ihan ylimääräisenä tilatut kehykset Hollannista! Lasien viimeistely hiomisesta lähtien tehdään omassa liikkeessänne, siitäkin olen iloinen. Olen tyytyväinen valintaani ja tulen uudelleen. Onnea ja menestystä teille !

-Raija

Arja Murtomäki, Kajaani

Kiitos kansanterveyshoitaja Arja Murtomäelle taas kerran asiantuntevasta ja monipuolisesta vuosikontrollikäynnistä.

-Tyytyväinen

Emma, Ravintola Sulo, Kajaani

Emma on aina niin lämmin ja asiakaspalveluhenkinen. Vaikka ravintola olisi täynnä, Emman tyyli palvella on rauhallinen. Asiakkaana tulee tärkeä olo, että hänellä on aikaa meille. Tietysti hän palvelee kaikki muutkin asiakkaat samalla tavalla, mutta jotenkin hämmästyttävästi hän saa asiakkaansa tuntemaan olonsa tosi tärkeäksi, niin kuin me olisimme ravintolan ainoat asiakkaat.

-Kaksi siskosta

Omistaja, Riihimäen Puhelinhuolto, Riihimäki

Aina niin ystävällinen ja opastava, informatiivinen palvelu. Ilo asioida hänen luonaan niin puhelin kuin suolahuonetta koskevissa asioissakin.

-Keke ja Skäkä

Mieskassahenkilö, K-Market Knuutilankangas, Oulu

Aina niin iloinen miespuolinen kassahenkilö! Poikkeuksellista, reipasta ja ystävällistä, huumorintajuistakin palvelua! Piristää todella tällaisena korona-aikana! Kiitos!

-Asiakas Assi

Myymälähenkilökunta, Halpahalli, Liminka

Hymyilevät ja tervehtivät aina, vaikka olisi kiirekin, ja saan apua aina kun sitä olen pyytänyt 🙏

-Vakiasiakas

Tilausvastaavat, Positiivarit, Lahti

Suurkiitos Positiivarit-asiakaspalvelusta! Kitisin epäilevästi sähköpostilla tilausteni perään ja sain ystävälliset vastaukset. Lisäksi ihan lonkalta tilaamani tuotteet olivat parempia, kuin osasin edes kuvitella. Kiitos kärsivällisyydestänne. HighTrainer toivottavasti opettaa minullekin.

-Sme

Respa/Ravintola, Haikon kartano, Porvoo

Saimme lomailla puolison kanssa viime viikonlopun Haikon kartanossa Porvoossa. Kiireetön palvelualttius loisti henkilökunnasta. Erityisesti respasta ja ravintolasta jäi hyvät muistot. Lämmin kiitos kartanon \”työväelle\”. Iloa, valoa ja turvallisuutta marraskuuhun.

-Tarja Paimen

Renkaanvaihtajat, Vesalan Rengas, Hollola

Renkaanvaihdolle varattu aika 12:30. Olin yhden minuutin myöhässä, silti ajoin rengasliikkeen pihasta 12:41 tuliterät kitkat alla ja maksukin hoidettuna. Sama toistunut vuosikausia kaksi kertaa vuodessa.

-Kati