Lähetä oma kiitoksesi
Lääkäri ja sairaanhoitaja, PHKS, Lahti
Todella hyvää ja ystävällistä kohtelua ja palvelua Phks:n vatsakeskuksessa. Gastroskopia ei ole niin miellyttävä tutkimus, mutta kun sain ystävällistä kohtelua ja kysymyksiini vastattiin, ei se tuntunut niin pahalta. Kiitos teille te ahkera hoitoväki!
-mahahaavainen
Optikko Mäkelä, Lahti
Tein kierroksen silmälasiliikkeissä. Minulla oli valmis resepti silmälääkäriltä. Valitsin kehykset ja pyysin kertomaan vaihtoehdot. Optikko Mäkelä, teiltä sain asiantuntevaa, ystävällistä ja kiireetöntä palvelua. Kiitos, että sain ihan ylimääräisenä tilatut kehykset Hollannista! Lasien viimeistely hiomisesta lähtien tehdään omassa liikkeessänne, siitäkin olen iloinen. Olen tyytyväinen valintaani ja tulen uudelleen. Onnea ja menestystä teille !
-Raija
Arja Murtomäki, Kajaani
Kiitos kansanterveyshoitaja Arja Murtomäelle taas kerran asiantuntevasta ja monipuolisesta vuosikontrollikäynnistä.
-Tyytyväinen
Emma, Ravintola Sulo, Kajaani
Emma on aina niin lämmin ja asiakaspalveluhenkinen. Vaikka ravintola olisi täynnä, Emman tyyli palvella on rauhallinen. Asiakkaana tulee tärkeä olo, että hänellä on aikaa meille. Tietysti hän palvelee kaikki muutkin asiakkaat samalla tavalla, mutta jotenkin hämmästyttävästi hän saa asiakkaansa tuntemaan olonsa tosi tärkeäksi, niin kuin me olisimme ravintolan ainoat asiakkaat.
-Kaksi siskosta
Omistaja, Riihimäen Puhelinhuolto, Riihimäki
Aina niin ystävällinen ja opastava, informatiivinen palvelu. Ilo asioida hänen luonaan niin puhelin kuin suolahuonetta koskevissa asioissakin.
-Keke ja Skäkä
Mieskassahenkilö, K-Market Knuutilankangas, Oulu
Aina niin iloinen miespuolinen kassahenkilö! Poikkeuksellista, reipasta ja ystävällistä, huumorintajuistakin palvelua! Piristää todella tällaisena korona-aikana! Kiitos!
-Asiakas Assi
Myymälähenkilökunta, Halpahalli, Liminka
Hymyilevät ja tervehtivät aina, vaikka olisi kiirekin, ja saan apua aina kun sitä olen pyytänyt 🙏
-Vakiasiakas
Tilausvastaavat, Positiivarit, Lahti
Suurkiitos Positiivarit-asiakaspalvelusta! Kitisin epäilevästi sähköpostilla tilausteni perään ja sain ystävälliset vastaukset. Lisäksi ihan lonkalta tilaamani tuotteet olivat parempia, kuin osasin edes kuvitella. Kiitos kärsivällisyydestänne. HighTrainer toivottavasti opettaa minullekin.
-Sme
Respa/Ravintola, Haikon kartano, Porvoo
Saimme lomailla puolison kanssa viime viikonlopun Haikon kartanossa Porvoossa. Kiireetön palvelualttius loisti henkilökunnasta. Erityisesti respasta ja ravintolasta jäi hyvät muistot. Lämmin kiitos kartanon \”työväelle\”. Iloa, valoa ja turvallisuutta marraskuuhun.
-Tarja Paimen
Renkaanvaihtajat, Vesalan Rengas, Hollola
Renkaanvaihdolle varattu aika 12:30. Olin yhden minuutin myöhässä, silti ajoin rengasliikkeen pihasta 12:41 tuliterät kitkat alla ja maksukin hoidettuna. Sama toistunut vuosikausia kaksi kertaa vuodessa.
-Kati