Asiakaspalvelu | Page 73 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Veli, Kempeleen K-market, Kempele

Seudun paras kalatiski ja erityisesti graavilohi.

-asiakas

Iloiset myyjät, R-kioski, Viitasaari

Aina aurinkohymyilevät naiset tiskin takana! Vaikka olisi jonoa, niin palvelevat rauhallisesti ja lämpimästi jokaista! Kiitos! Ilo käydä!

-Kerran viikossa kävijä

Positiivari puoti, Lahti

Harva yritys tänä päivänä ottaa vastatakseen asiakkaan tekemän virheen. Näin kävi minulle tilatessani ensi vuodelle kalenteria. Kolmas kerta toden sanoi ja sain kaipaamani kalenterin. Suuret kiitokset hyvästä – erinomaisesta – palvelusta.

-Liisa Liedosta

K-Market KattiMatti, Tampere

Henkilökunta ystävällistä, monipuolinen valikoima.

-Marja-Liisa Tammelasta

Päiväsairaala, TYKS, Turku

Aina iloinen vastaanotto ja hyvä hoito.

-Lauri

Jenny tai Jenni, Metos Kerava, Grani kauppakeskus, Kauniainen

Tänään 19.11. myrskysi ja vettä tuli vuoroin idästä ja lännestä! Metoksen kuski soitti ja ilmoitti tulostaan ja hänen avullaan saimme ison tuotteen perille asennuspaikkaan! EIPÄ SIINÄ MIMMIÄ PARI ISOAKIN SADEPISARAA HAITANNUT! Kiitos vielä kerran, siinä olisi moni nuori mies uikuttanut pikku sateesta kyllä! Asenne, se ratkaisee, ei keli! Lämpimät terveiset kuskille!

-Jukka Penttonen

Covid-näytteenottaja, Drive in, Mänttä

Iloinen näytteenottaja palveli meitä aikaisin aamulla ystävällisesti ja sujuvasti. Jäi aito välittämisen tunne, sillä hän otti huomioon auton takapenkillä olleen koirankin. Kiitos! Tuli hyvä mieli.

-Niina Airas

Liha-/kalatiskin myyjät, CityMarket Karisma, Lahti

Mökkimatkalla pääkaupunkiseudulta Päijät-Hämeeseen poikkeamme ruokaostoksilla Lahden City Marketissa tuoretiskin loistavan asiakaspalvelun vuoksi. Myyjät ovat aina hyväntuulisia ja huumorintajuisia; näkyy että tiimityöskentely toimii.

-Maarit

Henkilökunta, Kivitippu hotelli, Lappajärvi

Olimme puolison kanssa 5 vrk hyvinvointilomalla Kivitippu hotelissa. Oikein hyvin ladattu ohjelma, mukavat ja ystävälliset ohjaajat, tietoa hyvinvoinnista saatu paljon luennoilla, jotka oli erittäin hyvin valmistettu. Oikein paljon kiitosta keittiön puolelle, iso ilo olla lomalla ja myös syödä terveellistä ja maukasta ruokaa. Suuren kiitokset kaikille. Korona-ajalla oli otettu turvallisuusohjeet huomioon ja niitä noudatettiin hyvin! Mukava ja rentouttavaa joulun odotusta!

-Lilja

Henkilökunta, Kasnäs, Kemiönsaari

Parhaimmat kiitokset Kasnäsin kylpylähotellin henkilökunnalle iloisesta ja ystävällisestä palvelusta. Myös ravintolapuolen henkilökunta on aivan mahtavaa. Hyvä ruoka joka kerta, kun siellä vieraillaan. Viikonloppu Kasnäsin kylpylässä on aina yhtä rentouttava. Kiitos teille, kun jaksatte! Me tullaan vielä monta kertaa….

-Anne ja Jouni