Lähetä oma kiitoksesi
Veli, Kempeleen K-market, Kempele
Seudun paras kalatiski ja erityisesti graavilohi.
-asiakas
Iloiset myyjät, R-kioski, Viitasaari
Aina aurinkohymyilevät naiset tiskin takana! Vaikka olisi jonoa, niin palvelevat rauhallisesti ja lämpimästi jokaista! Kiitos! Ilo käydä!
-Kerran viikossa kävijä
Positiivari puoti, Lahti
Harva yritys tänä päivänä ottaa vastatakseen asiakkaan tekemän virheen. Näin kävi minulle tilatessani ensi vuodelle kalenteria. Kolmas kerta toden sanoi ja sain kaipaamani kalenterin. Suuret kiitokset hyvästä – erinomaisesta – palvelusta.
-Liisa Liedosta
K-Market KattiMatti, Tampere
Henkilökunta ystävällistä, monipuolinen valikoima.
-Marja-Liisa Tammelasta
Päiväsairaala, TYKS, Turku
Aina iloinen vastaanotto ja hyvä hoito.
-Lauri
Jenny tai Jenni, Metos Kerava, Grani kauppakeskus, Kauniainen
Tänään 19.11. myrskysi ja vettä tuli vuoroin idästä ja lännestä! Metoksen kuski soitti ja ilmoitti tulostaan ja hänen avullaan saimme ison tuotteen perille asennuspaikkaan! EIPÄ SIINÄ MIMMIÄ PARI ISOAKIN SADEPISARAA HAITANNUT! Kiitos vielä kerran, siinä olisi moni nuori mies uikuttanut pikku sateesta kyllä! Asenne, se ratkaisee, ei keli! Lämpimät terveiset kuskille!
-Jukka Penttonen
Covid-näytteenottaja, Drive in, Mänttä
Iloinen näytteenottaja palveli meitä aikaisin aamulla ystävällisesti ja sujuvasti. Jäi aito välittämisen tunne, sillä hän otti huomioon auton takapenkillä olleen koirankin. Kiitos! Tuli hyvä mieli.
-Niina Airas
Liha-/kalatiskin myyjät, CityMarket Karisma, Lahti
Mökkimatkalla pääkaupunkiseudulta Päijät-Hämeeseen poikkeamme ruokaostoksilla Lahden City Marketissa tuoretiskin loistavan asiakaspalvelun vuoksi. Myyjät ovat aina hyväntuulisia ja huumorintajuisia; näkyy että tiimityöskentely toimii.
-Maarit
Henkilökunta, Kivitippu hotelli, Lappajärvi
Olimme puolison kanssa 5 vrk hyvinvointilomalla Kivitippu hotelissa. Oikein hyvin ladattu ohjelma, mukavat ja ystävälliset ohjaajat, tietoa hyvinvoinnista saatu paljon luennoilla, jotka oli erittäin hyvin valmistettu. Oikein paljon kiitosta keittiön puolelle, iso ilo olla lomalla ja myös syödä terveellistä ja maukasta ruokaa. Suuren kiitokset kaikille. Korona-ajalla oli otettu turvallisuusohjeet huomioon ja niitä noudatettiin hyvin! Mukava ja rentouttavaa joulun odotusta!
-Lilja
Henkilökunta, Kasnäs, Kemiönsaari
Parhaimmat kiitokset Kasnäsin kylpylähotellin henkilökunnalle iloisesta ja ystävällisestä palvelusta. Myös ravintolapuolen henkilökunta on aivan mahtavaa. Hyvä ruoka joka kerta, kun siellä vieraillaan. Viikonloppu Kasnäsin kylpylässä on aina yhtä rentouttava. Kiitos teille, kun jaksatte! Me tullaan vielä monta kertaa….
-Anne ja Jouni