Asiakaspalvelu | Page 74 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Heidi, Yliopiston Apteekki, Lahti

Kiitos ihanan iloisesta asiakaspalvelusta ja hymystä! Pelastit päivän aurinkoisuudellasi!

-Mirkku

Terttu, Kalkun Grilli, Turku

Parasta asiakaspalvelua! Aina ystävällinen! Iloinen ihminen.

-Tarja

Hml. Maarit Taiminen-Lehto, Vihreä Omena, Lahti

Kiitokset hml. Maarit Taiminen-Lehdolle ja avustajalleen to 29.10. suoritetusta hyvästä ja ripeästä hoidosta! Pelkäsin menettäväni lohjenneen hampaani, mutta sain sen kauniisti uudelleen rakennettuna takaisin ja vielä kivuttomasti.

-Ruut

Mikko M, M Määttänen, Perniö

Oi pitkästä auta-eteisestä sammui valot kerralla. Halovalot tarvitsivat siis sähkömiestä, kun kerralla sammahtivat. Sähkömies Mikko jaksoi tunnollisesti etsiä siihen muuntajaa, kun rakentajalta ei ollut antaa asennuskarttoja. Upeasti toimittu. Valot toimii taas. Kiitos.

-Haukilat

Satu Aalto, Hammaslääkäriasema Albin, Helsinki

Minä olen aivan mahdoton potilas, koska minun oksennusrefleksini on hirveä. Satu Aalto jaksaa aina olla ymmärtäväinen, kannustava ja ystävällinen. Hän aina tekee parhaansa minun eteeni. KIITOS!

-Mikki Vartiainen

Leena, Kela, Kajaani

Pitkästä aikaa Kelassa asioidessani yllätyin iloisesti kun pääsin Leenan palveltavaksi. Hän palveli ystävällisesti ja iloisesti. Kiitos ja energiaa Leenalle jatkaa samalla tyylillä!

-Emma

Tarjoilijat, Raavintola Harald, Oulu

Olipa miellyttävä kokemus käydä illallisella vaimon kanssa. Erittäin ystävällinen ja lämminhenkinen palvelu. Tuolla asenteella ja toiminnalla tulemme varmasti uudelleen. KIITOS

-Pekka Suhonen

Henri, Clas Ohlson, Rovaniemi

Kiitos asiantuntevasta toiminnasta saadessasi vanhemman mallin riistakameran toimintakuntoiseksi.

-Jaana

Myyjät, Eurokangas, Tammisto, Vantaa

Olimme kahdesti katsomassa tyttäreni omaan kotiin verhoja ja tuolinpäällisiin kangasta. Saimme kahdelta eri myyjältä aivan loistavaa ja ystävällistä palvelua. Suuri kiitos siitä! Tätä kauppaa suosittelen kaikille!

-Liisa Söderholm

Terveydenhoito, Hyvinkää

En juurikaan tarvitse terveyspalveluita, mutta nyt tarvitsin rokotusajan. Ystävälliset naiset auttoivat ja neuvoivat verkossa. Olisin kiittänyt, mutta se ei ollut mahdollista , tuli vain koneen tyly automaattiviesti. Ajattelin, miten moni meitä palvelee päivät yöt tietokoneella saamatta huomiota. KIITOS teille nimettömät neuvojat ja uurastajat! Olette kunnon ihmisiä!

-Verkossa rimpuillut vanhus