Lähetä oma kiitoksesi
Heidi, Yliopiston Apteekki, Lahti
Kiitos ihanan iloisesta asiakaspalvelusta ja hymystä! Pelastit päivän aurinkoisuudellasi!
-Mirkku
Terttu, Kalkun Grilli, Turku
Parasta asiakaspalvelua! Aina ystävällinen! Iloinen ihminen.
-Tarja
Hml. Maarit Taiminen-Lehto, Vihreä Omena, Lahti
Kiitokset hml. Maarit Taiminen-Lehdolle ja avustajalleen to 29.10. suoritetusta hyvästä ja ripeästä hoidosta! Pelkäsin menettäväni lohjenneen hampaani, mutta sain sen kauniisti uudelleen rakennettuna takaisin ja vielä kivuttomasti.
-Ruut
Mikko M, M Määttänen, Perniö
Oi pitkästä auta-eteisestä sammui valot kerralla. Halovalot tarvitsivat siis sähkömiestä, kun kerralla sammahtivat. Sähkömies Mikko jaksoi tunnollisesti etsiä siihen muuntajaa, kun rakentajalta ei ollut antaa asennuskarttoja. Upeasti toimittu. Valot toimii taas. Kiitos.
-Haukilat
Satu Aalto, Hammaslääkäriasema Albin, Helsinki
Minä olen aivan mahdoton potilas, koska minun oksennusrefleksini on hirveä. Satu Aalto jaksaa aina olla ymmärtäväinen, kannustava ja ystävällinen. Hän aina tekee parhaansa minun eteeni. KIITOS!
-Mikki Vartiainen
Leena, Kela, Kajaani
Pitkästä aikaa Kelassa asioidessani yllätyin iloisesti kun pääsin Leenan palveltavaksi. Hän palveli ystävällisesti ja iloisesti. Kiitos ja energiaa Leenalle jatkaa samalla tyylillä!
-Emma
Tarjoilijat, Raavintola Harald, Oulu
Olipa miellyttävä kokemus käydä illallisella vaimon kanssa. Erittäin ystävällinen ja lämminhenkinen palvelu. Tuolla asenteella ja toiminnalla tulemme varmasti uudelleen. KIITOS
-Pekka Suhonen
Henri, Clas Ohlson, Rovaniemi
Kiitos asiantuntevasta toiminnasta saadessasi vanhemman mallin riistakameran toimintakuntoiseksi.
-Jaana
Myyjät, Eurokangas, Tammisto, Vantaa
Olimme kahdesti katsomassa tyttäreni omaan kotiin verhoja ja tuolinpäällisiin kangasta. Saimme kahdelta eri myyjältä aivan loistavaa ja ystävällistä palvelua. Suuri kiitos siitä! Tätä kauppaa suosittelen kaikille!
-Liisa Söderholm
Terveydenhoito, Hyvinkää
En juurikaan tarvitse terveyspalveluita, mutta nyt tarvitsin rokotusajan. Ystävälliset naiset auttoivat ja neuvoivat verkossa. Olisin kiittänyt, mutta se ei ollut mahdollista , tuli vain koneen tyly automaattiviesti. Ajattelin, miten moni meitä palvelee päivät yöt tietokoneella saamatta huomiota. KIITOS teille nimettömät neuvojat ja uurastajat! Olette kunnon ihmisiä!
-Verkossa rimpuillut vanhus