Asiakaspalvelu | Page 75 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

F-Securen puhelinpalvelu, Helsinki

Olen tällä viikolla seniorikansalaisena useamman kerran soittanut F-Securen puhelinpalveluun. Varmasti olen kysynyt itsestään selviä, mutta minulle uusia asioita. Apu on aina ollut ystävällistä, asiantuntevaa ja helposti ymmärrettävää. Mahtavia asiakaspalvelijoita koko sakki, lämpimät kiitokset!

-Salli 74v

Optikko, Silmäasema, Kaarina, Piispanristi

Asiantunteva, osaava, huolellinen ja ystävällinen.

-Leena

Jakeluauton kuljettaja, Posti, Lappajärvi

Tilasimme täyskorkean jääkaapin, ja vähän ennen kello kahdeksaa puhelimeni soi. Postin kuljetusautosta soitettiin, että ovat nyt noin 15-20 minuutin päässä meiltä ja ollaanhan siellä kotona. Olin lähdössä töihin, mutta mies jäisi kotiin. Sanoin siis kuljettajalle, että kotona ollaan. Ja voisiko kuljettaja auttaa mieheni kanssa jääkaapin sisälle taloon. Kyllä se vaan sopisi, hän vastasi ystävällisesti. Olen iloinen, että Postin kuljetus tuli niin nopeasti ja asiakaspalvelija oli todella avulias ja ystävällinen! Henkilön nimeä en huomannut kysyä, kun sukeuduin tieheni töihin.

-Aino Alppinen

Kantolan kammari, Kirpputori, Hämeenlinna

Kävimme lauantaina kirpparilla. Siistiä ja oli mukava tunnelma. Ystävällinen palvelu.

-Tuula

Hannu, Wetterin autohuolto, Kemi

Olen käyttänyt autojani monissa korjaamoissa vuosien saatossa, joten tiedän mistä puhun. Kiitokset siis erittäin huolellisesta ja nopeasta palvelusta autoni korjauksessa.

-Eini

Asiakaspalvelijat, Pirjon Pakari lounas-kahvila, Ylöjärvi

Tämän lounas-kahvilan työntekijät ovat AINA niin iloisia ja palvelualttiita, että täällä käydessä tulee iloiselle mielelle. Ja keittokin on tosi hyvää! Nämä henkilöt ovat niin oikealla alallaan, asiakaspalvelussa. Kiitos teille.

-\”Keitolla käyvät naiset\”

Jenny Kurttila, Kainuun Keskussairaala Korva-nenä ja kurkkutautien poliklinikka, Kajaani

23.10.2020 Sain korvapolilta kiireellistä apua. Hoito on aina ollut hyvää koko 35 vuoden hoitojakson ajan, jolloin minua on Kajaanissa hoidettu. Tiettyjä traumoja on lapsuudesta jäänyt, mutta hoitohenkilökunta ymmärtää nekin. Kiitos koko henkilökunta, ja Jenny, joka tuona päivänä hoiti minua ❤️🙏

-Anu.O.

Keittiömiehet, Katering Kulma Hollolan tk, Hollola

Todella hyvä kahvi/soppapaikka on nyt Hollolan tk:ssa. Siellä saa ystävällistä hyvää palvelua. Tuotteet hyviä, soppa hyvää ja edullista. Olen käynyt usein ja todennut joka kerta, että kannatti taas tulla. Myös gluteenittomat tuotteet ovat olleet herkullisia. Jatkakaa samaan malliin!

-Eila ja Atso

Erja Virtanen, Kolhon kirjasto, Mänttä-Vilppula

Ystävällinen ja tarvittaessa auttaa jos ei löydy lukemista.

-Aliisa

Merja Laiho, Autohuolto ToNy Car Oy, Koria

Hyvin ystävällisesti ja nopeasti autettiin autoon ajovalot ja tsekattiin renkaiden kunto.

-Mummo