Lähetä oma kiitoksesi
Tiina Tynell, Hyvinvointikeskus, Kalasatama, Helsinki
Aina hoitaa terveysasiani hienosti eteenpäin. Saan hoitoa !
-Kirsti Mäkelä
Sinua Jussi, Lahti
Joka aamu saan hyvän mielen kun aamulla ensimmäisenä luen ajatusten aamiaisen. Ei ole ollut yhtään päivää elämässä sen jälkeen kun olen vuosia näitä lukenut ettenkö ole löytynyt jotain hyvää joka päivästä. Kiitos tästä elämän positiivisuudesta.
-Tuija
Kaupungin kirjasto, Kouvola
Poikkesin kirjastossa 9.10.2020 kyselemässä entisestä kotipitäjästäni Sippolasta ja varsinkin Kaipiaisesta kertovaa tietoa. Infon asiakaspalvelija otti kyselyn tosissaan. Hän kyseli vielä työkavereiltaan ja kävi varastosta hakemassa minulle lukemista. Lainasin yhden kirjan yökylään hotelli Vaakunaan. Aamulla tulin palauttamaan kirjaa ja sama asiakaspalvelija oli vuorossa. Hän kertoi illalla vielä etsineensä ja löytäneensä minulle lisätietoa Kaipiaisista. Uudesta löydöksestä sain kirjastossa valokopiot. Hienoa viitseliäisyyttä. Kiitos.
-Risto Nihtilä
Lauri, Veikon Kone, Sastamala
Olemme tänä syksynä asioineet useamman kerran Sastamalan Veikon koneessa. Joka kerta olemme lähteneet tyytyväisinä ja hyvin palveltuina pois. Oli ostos sitten kahvinkeitin, puhelin tai jääkaappipakastin. Liikkeessä asiakkaita Palvelee todellinen Asiakaspalvelija; nuori kauppias Lauri. Hyvää palvelua olemme saaneet muiltakin ko. liikkeessä, mutta Lauri on ykkönen.
-Varmastivakituinenasiakas
Antti Niskanen, Pesolan pihviliha, Runni
Antti on kyllä lupsakka ukko, ja palavellee asiakkaansa viimesen peälle. Kyyvihtöö tillaokset hyvä ettei kot\’ovelle ja vastaapi vielä illan kähmässä resepti-kyselyihin. Huomoo että rakkaovella tekköö hommaasa. Puhumattakaan tuotteista, liha on aena ollu riimoo.
-Toinen sisko Kajjaanista
Lea Hänninen, Ålands Post Ab, Maarianhamina
Kiitokset Lealle lämpimästä kohtaamisesta, kun selvittelin isäni kuoleman jälkeen hänen postimerkkikokoelmansa kohtaloa ja postimerkkitilauksia. Vaikka olimme yhteydessä vain sähköpostin kautta, välittyi lämpö ja myötäntunto ruudun toiselle puolelle. Toivon kaikkea hyvää Lealle ja läheisilleen!
-Riitta
Leikkaaja, Parturi Istanbul, Kajaani
Kiitos loistavasta palvelusta! Suosittelen lämmöllä!
-Asiakas
Apteekin kassa, Korkeakoski sivuapteekki, Korkeakoski
Menin kuopuksen reseptilääkettä hakemaan. Heti apteekkiin astuttuani muistin kelakortin puuttuvan, mukana oli vain omani ja ajokorttikin oli autossa. Ystävällinen kassa neuvoi, että alaikäsen lääkkeen voin todistamalla henkilöllisyyden saada myös ilman nuoren kelakorttia. Hain autosta todistuksen ja sain lääkkeen. Olin kiitollinen sillä muuten olisin autolla uuden apteekkireissun joutunut tekemään. Kiitos.
-Niina Airas
Päivystävä sairaanhoitaja, Terveyskeskus, Rauma
Pyrin päivystykseen, koska vatsani oli ollut kipeä. En saanut nukutuksi koko yönä. Hoitaja sanoi ensin että jono on niin pitkä, että parempi jos yritän yksityiselle lääkärille. Yritin, mutta joka paikassa oli jonot. N. puolen tunnin kuluttua hoitaja soitti ja sanoi tutkineensa papereitani ja ehdotti kuitenkin niiden perusteella että tulisin oman sairaalan päivystykseen. Sain n. ajan ja 1t.45min meni kun minut oli tutkittu ja lääkkeet määrätty. Ja jo nyt on parempi olo. Aivan ihanan valoisa henkilökunta ja palvelu. Suurkiitos!
-Riitta H.
Kokki, Positiivarit
Tuli niin hyvä mieli, kun luin, että kokilla on huomenna synttärit. Myös rakas tyttäreni Milla on syntynyt 7.10 Ja vielä kortit jouluksi ilman lähetyskuluja. Nekin on niin hauskoja ja joulu on lähellä. Kiitos!
-eilainkeri