Asiakaspalvelu | Page 77 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Aija, Instrumentarium, Lahti

Olet ymmärtänyt hyvin, että asiakaspalvelu on muutakin kuin silmälasien sovittamista. Etkä ole liikkeessänne edes ainoa ymmärtäjä. Kanssasi, kuten koko liikkeessä on ilo asioida.

-Pertti Vesenterä

Liisa Tiihonen, Terveystalo, Kajaani

2.10. kävin Liisan vastaanotolla. Ystävällinen ja osaava lääkäri. Ensimmäinen lääkäri, joka myös esitteli itsensä. Antoi kaiken tarvittavan avun. KIITOS 💞

-Anu.O.

Asiakaspalvelija, Lidl Redi, Helsinki

Tänään 1.10.20 Mieheni asioi Lidl Redissä ostaakseen tuotetta, jota ei enää sieltä löytynyt. Lidl:n työntekijältä kysyttyään, alkoi työntekijä soittaa muihin Lidl:n toimipisteisiin (useampi puhelu). Ja niistä löytyi tuote 🙂 Nyt odotamme tekstiviestiä, jonka myötä saamme hakea tuotteet täältä lähi-Lidl:stä, jonne hän ne tilasi. Ja taas tämä klassikko: Unohtui katsoa/kysyä tämän asiakasPALVELIJAN nimi! Suurenmoinen kiitos Sinulle <3 Ja onnittelut Lidl:lle, jota edustaa näin loistavaa palvelua tarjoava työntekijä! M&T Mustonen

-Minttu

Lempäälän kunta, Korona-palvelut, Lempäälä

Lempäälässä on hoidettu korona-epidemian aikaiset palvelut hyvin. Rajoitukset, etäopiskelu, ruokajakelu ja tiedottaminen ovat sujuneet mallikkaasti. Testiin on päässyt nopeasti ja tuloksetkin tulevat kohtuullisessa ajassa. Tartuntamäärä on pysynyt alhaisena. Kiitokset kunnan henkilökunnalle!

-Lempääläläinen

Olli, P-C apu, Lahti

Toimintasi korjasi huomattavasti firman imagoa. Rauhallinen kuuntelu ja sitten rauhallinen selvitys. En tuntenut itseäni tyhmäksi!

-Pertti Vesenterä

Nuorehko mieshenkilö, Matkahuolto, Salo

Sain odottamatta paketin noudettavaksi Matkahuollosta. Kerroin työntekijälle, etten voi tulla hakemaan pakettia, koska riskiryhmäläisenä en ole voinut asioida kaupoissa tai muissa vastaavissa paikoissa. Tosi ystävällinen mies ehdotti heti, että hän voi tuoda paketin kotiin. Olin tosi iloinen, koska muuten paketti olisi jäänyt sinne. Hienoa palvelua !

-Kiitollinen paketin saaja

Sinikka, Nettihattu, Kuusamo

Olin tilannut suomalaiselta valmistajalta pehmeitä, puuvillaisia laadukkaita pipoja. Myynnissä oli myös kaulahuiveja, muttei samasta kankaasta kuin piponi.Lähetin sähköpostia ja kysyin, jos joku muu heidän kaulahuiveistaan sopisi väriltään ostamiini pipoihin. Pian tulikin vastaus. Myyntiin oli ommeltu uudet kaulahuivit samasta kankaasta kuin omat piponi, ja ne oli lisätty nettikauppaan ostettavaksi. No, menin tietenkin heti ostamaan ne netistä, ja hyvän palvelun vuoksi tuli ostettua vielä pari ylimääräistäkin.

-Huippupalvelu

Tuukka, Prisma, Kajaani

Kiitos ystävällisestä palvelusta. Onnea on lämminhenkinen myyjä.

-Vakiasiakas

Jussi Töytäri, Positiivarit, Lahti

Kukkamatto täytti odotukset ja Haapajärvisetkin saivat nauttia mitä komeimmista kukkakedoista – ensi keväänä palataan asiaan..

-Veikko Tahkokorpi

Jussi Töytäri, Positiivarit, Lahti

Tilasin keväällä pelasta pörriäinen niityn. \”Alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo.\” Niin kävi tässäkin tapauksessa, alku kesästä ei noussut kuin muutama taimi, mutta kun elokuu koitti, pörriäisniitty oli kauneimmillaan mitä erilaisimpia kukkia ja pörriäisiä. Laitoin vielä hyönteishotellin niityn vieressä olevan puun oksaan. Meidän kuuden perheen taloyhtiö on nauttinut kovasti kauniista niitystä. Kiitos Jussille, kun saimme kauttasi olla osallisena pörriäisilosta. Nyt odotamme innoissamme ensi kevättä ja kesää, mitä loistoa niitty meille tuo.

-Mamukki