Asiakaspalvelu | Page 79 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Victoria Pääkkönen, Kainuun Meren työterveyshuolto, Kajaani

Kiitos Victorialle ammattitaitoisesta ja empaattisesta hoidosta. Aina luonasi välittyy tunne, että otat asian kuin asian tosissasi, vähättelemättä asiakkaan tilannetta. Ilman sinua en olisi tässä. Olet ehdottomasta ko paikan paras lääkäri 😊 Lämmintä Syksyn jatkoa sinulle!

-Tyytyväinen asiakas

Samppa, Kys, Kuopio

Kiitos asiaani perehtymisestä, erinomaisista neuvoista ja ohjeista. Näillä on hyvä jatkaa.

-RP

Koko henkilökunta, Lehtikankaan Apteekki, Kajaani

Aina saa loistavaa palvelua! Tervehditään ja hymyäkin löytyy! Toiset Kajaanin apteekin työntekijät voisivat käydä ottamassa oppia.

-Asiakas

Nuoret myyjät, Lehtikankaan S-market, Kajaani

Kiitos upeasta asiakkaan huomioimisesta! Tervehditte, hymyilette ja aina saa apua, kun kysyy. Kiitos!

-Asiakas

Urakoitsijat, Kajaani

Nopeaa ja siistiä toimintaa Variskankaan ”vesimiehiltä”. Kyllä oli mukava seurata miten ahkeria ja osaavia konemiehiä oli työssä. Siellä ei lapioihin nojailtu. Kiitän ja kumarran.

-Asukas

Niemi, Muuttopalvelu, Lahti

Kiitos asiantuntevasta, nopeasta ja ystävällisestä muuttopalvelustanne 1.8.!

-J. R.

Marja Toivonen, Helmet-yhtye, Piippola

Musikkimaailmaan tuomasi sydämen pohjasta antautunut musisointisi. Toivomme saavamme nauttia siitä vielä usein.

-Antero ja Terttu

Lahden tori, Kukkamyynti, Lahti

Hienoa asiakaspalvelua! Kävin tänään (28.7) Lahden torilta ostamassa vanhempien ja isosiskoni haudoille kukkasia. Ostin kukkaset monta vuotta Lahden torilla kukkasia myyneiltä (isä ja poika). Kävi silleen että poika oli vahinkossa vienyt korttilaitteen mukanaan ja eikä minulla ollut yhtään käteistä. Myyjistä paikalla ollut isä sanoi että voit tuoda rahan myöhemmin, riittää kun tuot viikon kuluessa! Ajattelin kun tulin linja-autolla Levolta takaisin, että käyn heti automaatilla ja vien rahan. Vaikka summa ei ollut kuin 10E niin hieno ja sydämellinen ele kumminkin. Jatkossakin menen heiltä kukat ostamaan. Ystävällisin terveisin!

-Seppo Virtanen

Maiju Tavasti, Pääterveysasema, Lahti

Vastaanotollasi kuuntelit, jaksoit kysellä ja otit vanhuksen vaivan tosissasi. Kohtelit kauniisti, siitä jäi hyvä mieli. Kiitos ja hyvää kesää.

-Mummu

Alex Vanhanen, IF, Helsinki

Erittäin upeaa palvelua olen aina saanut häneltä.

-Kiitollinen rouva