Lähetä oma kiitoksesi
Victoria Pääkkönen, Kainuun Meren työterveyshuolto, Kajaani
Kiitos Victorialle ammattitaitoisesta ja empaattisesta hoidosta. Aina luonasi välittyy tunne, että otat asian kuin asian tosissasi, vähättelemättä asiakkaan tilannetta. Ilman sinua en olisi tässä. Olet ehdottomasta ko paikan paras lääkäri 😊 Lämmintä Syksyn jatkoa sinulle!
-Tyytyväinen asiakas
Samppa, Kys, Kuopio
Kiitos asiaani perehtymisestä, erinomaisista neuvoista ja ohjeista. Näillä on hyvä jatkaa.
-RP
Koko henkilökunta, Lehtikankaan Apteekki, Kajaani
Aina saa loistavaa palvelua! Tervehditään ja hymyäkin löytyy! Toiset Kajaanin apteekin työntekijät voisivat käydä ottamassa oppia.
-Asiakas
Nuoret myyjät, Lehtikankaan S-market, Kajaani
Kiitos upeasta asiakkaan huomioimisesta! Tervehditte, hymyilette ja aina saa apua, kun kysyy. Kiitos!
-Asiakas
Urakoitsijat, Kajaani
Nopeaa ja siistiä toimintaa Variskankaan ”vesimiehiltä”. Kyllä oli mukava seurata miten ahkeria ja osaavia konemiehiä oli työssä. Siellä ei lapioihin nojailtu. Kiitän ja kumarran.
-Asukas
Niemi, Muuttopalvelu, Lahti
Kiitos asiantuntevasta, nopeasta ja ystävällisestä muuttopalvelustanne 1.8.!
-J. R.
Marja Toivonen, Helmet-yhtye, Piippola
Musikkimaailmaan tuomasi sydämen pohjasta antautunut musisointisi. Toivomme saavamme nauttia siitä vielä usein.
-Antero ja Terttu
Lahden tori, Kukkamyynti, Lahti
Hienoa asiakaspalvelua! Kävin tänään (28.7) Lahden torilta ostamassa vanhempien ja isosiskoni haudoille kukkasia. Ostin kukkaset monta vuotta Lahden torilla kukkasia myyneiltä (isä ja poika). Kävi silleen että poika oli vahinkossa vienyt korttilaitteen mukanaan ja eikä minulla ollut yhtään käteistä. Myyjistä paikalla ollut isä sanoi että voit tuoda rahan myöhemmin, riittää kun tuot viikon kuluessa! Ajattelin kun tulin linja-autolla Levolta takaisin, että käyn heti automaatilla ja vien rahan. Vaikka summa ei ollut kuin 10E niin hieno ja sydämellinen ele kumminkin. Jatkossakin menen heiltä kukat ostamaan. Ystävällisin terveisin!
-Seppo Virtanen
Maiju Tavasti, Pääterveysasema, Lahti
Vastaanotollasi kuuntelit, jaksoit kysellä ja otit vanhuksen vaivan tosissasi. Kohtelit kauniisti, siitä jäi hyvä mieli. Kiitos ja hyvää kesää.
-Mummu
Alex Vanhanen, IF, Helsinki
Erittäin upeaa palvelua olen aina saanut häneltä.
-Kiitollinen rouva