Lähetä oma kiitoksesi
Anna Rinne, HammasMehiläinen, Tampere
Kiitos ystävällisestä hoidosta. Olet huippuammattilainen!
-Pirjo P
Julia, Launeen Prisma, Lahti
Katsot aina silmiin ja olet aidon ystävällisen oloinen, kiitos. 🙂
-Vakiasiakas
Heidi, PHKS/Laboratorio, Lahti
Hymyilevä palvelusi jätti hyvän juhannusmielen. Oikeastaan vain yksi asia jäi puuttumaan. Ei tullut pistoskohtan lupaamaasi mustelmaa. Samalla kiitokset koko sairaalan henkilökunnalle. Olen saanut aina ystävällisiä neuvoja, jopa talon väki pysähtyy ja tarjoaa apuaan, kun huomaa jonkun olevan \”hakusallaan\”
-Pertti Vesenterä
Puutarhuritytöt, Kodin Kukat, Hamina
Kiitos asiantuntevasta, iloisesta ja pilke silmäkulmassa annetusta asiakaspalvelusta ostaessani teiltä kukkia ja taimia. Koska palvelu oli niin loistavaa, kävin kolmena päivänä peräkkäin asioimassa (tosin olin joka kerta unohtanut jotakin). Läksin joka päivä hymy huulilla puutarhalta. Ensi vuonna toivottavasti tapaan teidät taas.
-Anne
Mansikkatytöt, Koivistoisen Mansikka, Lahti
19.6. juhannusmansikat haettu aamupäivällä Prisman Hesburgerin kulmalta. Harvinaisen hymyilevät ja iloiset mansikkatytöt saivat hymyn huulille meillekin. Iloista kesää kaikille
-Teija ja keke
Hesen naismyyjä, Mikkeli
Kiireestä huolimatta hyvää asiakaspalvelua 22.6 n. klo 15 aikoihin.
-Sini
Piia ja Sami, Ravintola Mammas, Leppävirta
Leppävirran sydämessä on lounasravintola Mammas, jossa käymme silloin tällöin ruokailemassa. Paikka on kuuluisa todella herkullisesta ruuastaan ja ennen kaikkea ystävällisestä palvelusta. Joka kerta sieltä lähtee hyvillä mielin ja iloisena takaisin kotimatkalle ja odottaa jo seuraavaa kertaa, kun taas tavataan. Viime vuonna he saivat ”Vuoden yrittäjäpalkinnon” ja se oli tosiaan nappivalinta.
-Pirkko T
Juho Virtanen, Auto ja rengas, Keltakangas
Äimän käkenä seisoin siinä kun hylätyn katsastuksen jälkeen korjaamolla autoni palautettiin korjattuna ja jälkikatsastettuna! Minulta säästyi iso vaiva. Tämä on palvelua, jota arvostan isosti.
-L. Turunen
Henkilökunta, Tyks U6, Turku
Tyksin naistentautiosasto U6:n porukka, niin lääkäri kuin hoitajatkin, osaavat erinomaisesti kohdata potilaan. Sain ystävällistä ja läsnäolevaa hoitoa. Minua katsottiin silmiin ja kuunneltiin, minulle hymyiltiin ja kysymyksiini vastattiin. Kaikki sujui erinomaisesti, vaikka koronauhka varmasti aiheuttaa lisätyötä ja -kuormitusta. Kaikkea hyvää ja ihanaa kesää teille kaikille! Pitäkää hyvää huolta itsestänne ja kohdelkaa itseänne yhtä hyvin kuin potilaitanne. Kiitos!
-9:2 Venlan päivänä
Lahden kaupunki, Lahti
Kiitos kaikille kaupungin organisaatoille, jotka ovet mahdollistaneet Ranta-Kartanon PumpTrackin. On ilo katsella, kun lapset ovat siellä ulkoilleet ympäri vuoden kelistä välittämättä. Vain tositalven aikaan siellä oli hiljaista. Lapset pysyvät kyllä pois tietokoneilta kun tarjotaan mielekästä tekemistä!
-Lisää tällaista