Asiakaspalvelu | Page 81 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Ravintolan mieskokki, Trappi, Naantali

Tilasin yhden ravintola-annoksen take a way ja kun sainkin 2 annosta samaan hintaan, olin ihan sanaton. Kokki ilmeisesti halusi ilahduttaa lomalta töihin palaavaa hoitajaa! Kiitos te kokki ja tarjoilija su 31.5.

-Noora Laine/Espoo

Kuvantaminen, Satasairaala, Pori

Sepelvaltimokuvauksessa. Ihanaa, rauhallista, hyvin selitettyä toimintaa 4.6. Jäi tosi hyvä mieli.

-Marjo Kristiina

Kauppias, Teboil, Kuusistontie, Ylöjärvi

Menin tarkastamaan autoni rengaspaineita Ylöjärven Teboilille ja huomasin takarenkaassa olevan pienen reiän. Huoltoaseman pikapaikkaussarjat olivat loppuneet, mutta ystävällinen kauppias haki takahuoneesta oman paikkaussarjansa ja antoi sen minulle käyttöön. Rengas oli muutamassa minuutissa paikattu, eikä kauppias tahtonut mitään korvausta asiasta. Todella hyvä mieli jäi tästä palvelusta – kiitos! Vielä on siis jäljellä niitä monien haikailema huoltoasemia, joista saa muutakin kuin polttoainetta ja ruokaa…

-VW Caddy

Myyjä, CUBUS, Karisma, Lahti

Hyvää asiakaspalvelua 30.5. lauantaina aamupäivällä. Vaikka oli nuori iältään, niin ihan kympin palvelu. Käykääpä ottamassa mallia 😊

-Asiakas

Poliisit 2 ja sosiaalityöntekijä, Lahti

Suuret kiitokset mies- ja naispoliisille ja sosiaalityöntekijälle, jotka palautitte 30-31.5 yönä hilpeän ja nopsajalkaisen mutta liiaksi \”juhlineen\” tyttäreni kotiin. Teette arvokasta työtä.

-Tulevan kolleganne äiti 😁

Henkilökunta, Kalaliike Nygren, Kauppahalli, Tampere

Tampereen Kauppahallin Kalaliike Nygrenin henkilökunnalle suurenmoiset kiitokset aina niin ystävällisestä, hyväntuulisesta ja asiantuntevasta palvelusta! Asioinnista liikkeessänne jää aina hyvälle mielelle ja herkulliset mm. kalamurekepihvit, auralohimureke, savukalat, tuoreet kalafileet ja paljon muuta hyvää kotiin viemisinä! Kiitos!

-Mervi Nylund-Isomäki

Jyväskylän kaupunki, Katuosasto, Jyväskylä

Päätin keskellä yötä kirjoittaa Kaupungin katuosastolle toivomuskirjeen. Päivällä asia nimittäin aina unohtui. Toivomuksia oli monia: uusia penkkejä ja uusia roskiksia lenkkipolkuni varrelle. Lopuksi vielä kysyin, kenelle kuuluu bussipysäkkien siivous. Yksi pysäkki oli juuri sotkettu, pleksiin oli heitelty raakoja kananmunia ja kuoret oli jätetty pysäkin penkille. Se oli siivottoman näköistä. Sain viestini lähtemään yöllä noin klo 01. Kun seuraavana päivänä tulin keskipäivän aikaan kaupungilta, piti hieraista kaksi kertaa silmiä. Nuori mies oli siivoamassa pysäkkiä. Hän siinä oikein siklillä raaputteli munan jälkiä. En uskonut asiaa todeksi ja menin kysymään häneltä, miten hän oli osannut tulla siivouspuuhiin. Hän vastasi, että Kaupungilta tuli viesti. Kerroin hänelle, että tässä on sen viestin lähettäjä. Kiitin poikaa auliisti ja iloitsin vilpittömästi Kaupungin nopeasta toiminnasta. Kiitos vieläkin!

-Pirjo Turunen

Teemu, Digipalvelu Aura, Turku

Tarvitsin etätyötäni varten erityisen kaapelin ja adapterin. Etsin parista kaupasta, mutta sopivia ei ollut ja minua kehotettiin olemaan yhteydessä Digipalvelu Aura Oy:öön. Soitin sinne 13.5.2020 ja sain vallan erinomaista palvelua. Heidän työntekijänsä ajoi Turusta Kaarinaan työpäivänsä jälkeen (noin klo 20.00) tuomaan minulle kaapelin + adapterin. Maksu hoitui kätevästi kannettavalla maksupäätteellä. Suosittelen kaikille Digipalvelu Aura Oy:n palveluja (liike sijaitsee Turussa Sirkkalankadun ja Tähtitorninkadun kulmassa).

-Tiina

Hillevi Kontturi-Karvinen, Asianajotoimisto Kontturi & co, Joensuu

Sain erittäin hyvää palvelua ja asiantuntevaa apua ja myös empaattista ja myötätuntoista suhtautumista vaikeassa elämänvaiheessani. Olen kiitollinen tälle herttaiselle nuorelle naiselle hänen avustaan ja toivotan kaikkea hyvää hänelle myös jatkoon.

-Henna Makkonen

Marianne Kanerva, MK Clinik, Kajaani

Kiitos Marianne erittäin hyvästä kasvohoidosta – virkistävä ja hoitava lopputulos kuten aina ennenkin. Teet työtäsi sydämellä ja vahvalla ammattitaidolla sekä huomioit asiakkaan yksilöllisesti. Aurinkoista kesänodotusta Sinulle ja rakkaillesi toivottelee, kiitollinen asiakas Oulu

-Kiitollinen asiakas