Lähetä oma kiitoksesi
Emmi Manninen, Paalumedia Oy, Suomussalmi
Lähetin ystävättärelleni Korusähkeen onnittellakseni häntä merkkipäivänään. Vahvistus tuli sähköpostiini. Siitä puuttui onnittelulause ja onnittelijoiden nimet. Kiitos Emmille, että korjasi virheeni ja onnittelumme meni perille juuri niin kuin pitikin.
-Sirpa Ekblom
OYS, Os.44C, Oulu
Kiitos hyvästä hoidosta ja huolenpidosta sädehoitoni aikana ❤️
-Päivi
Marja Hentilä, Citymarket Raksila, Oulu
Iloinen kauppias ja henkilökunta! Hymy tarttuu!
-Irmeli Kärenlampi 🌹
Maija, Hankkija, Kajaani
Kiitos asiantuntevasta ja ammattitaitoisesta palvelusta Maijalle 😊
-Mummeli
Punatukkainen postinainen, Posti, Tampere/ Koivistonkylä
Meille tuo usein paketteja kotiin postin kotiinkuljetuksella punatukkainen nainen ja hän on aina niin aurinkoinen että minulle tulee hyvä mieli kun hän seisoo portaalla. Talvella hänellä oli tonttulakki päässä. Kiitos valosta joka sinusta huokuu <3
-Mirka Mäkinen
Punatukkainen postinainen, Posti, Tampere/ Koivistonkylä
Meille tuo usein paketteja kotiin postin kotiinkuljetuksella punatukkainen nainen ja hän on aina niin aurinkoinen, että minulle tulee hyvä mieli kun hän seisoo portaalla. Talvella hänellä oli tonttulakki päässä. Kiitos valosta joka sinusta huokuu <3
-Mirka Mäkinen
Myyjä, Kauppahalli, Lahti
Tuhannet kiitokset myymälän naispuoliselle myyjälle, hienosta palvelusta kun ostin lihoja makkarantekoa varten. Hän jauhoi lihat ja kaiken muun kiireen keskellä oli tosi ystävällinen. Tälläinen on jo palvelua.. Iso KIITOS.
-Makkarantekoa kokeileva
Juhani Töytäri, Positiivarit, Lahti
Löysin teidät uudelleen fb-viestistä. Vaude, olette edelleen olemassa. Luin aamun ajatuksia varmaan 20 vuotta, mutta sitten työ vei niin ettei omille ajatuksille jäänyt tilaa. Nyt eläkkeelle jäätyäni huomaan tarvitsevani uusia ajatuksia. Kiitos kun olette olemassa, koronalle vastalääkettä!
-Tuula Y
Korjaamon henkilökunta, RM-korjaamo, Savonlinna, Enonkoski
RM-korjaamo on todella erinomaista palvelua ja ammattitaitoa tarjoava yritys. Huoltaa autot ja pienkoneet. Siitä erinomainen paikka, että kantaa myös vastuunsa silloinkin kun on hankala paikka. Näitä vastuunkantajia on Suomessa harvassa. Poiketkaa ihmeessä palveltavana, jos liikutte Savonlinnan seudun alueella. Työllä on myös takuu tässä yrityksessä, siitä on omakohtainen kokemus. Kyllä voi olla kiitollinen, että olen löytänyt mielestäni Suomen parhaan autokorjaamon! Isot kiitokset koko korjaamon väelle. Palvelussa on asenne kohdallaan!
-Pasi Kettunen
Katariina Leikas, Evidensia, Lahti
Niin hieno ja taitava hoito, kun jouduin toisen koiran hyökkäyksen kohteeksi ja sain vakavia vammoja, omistajani ja minä olemme kovasti puhuneet siitä miten hyvin minua Katariina hoiti, Halit ja KIITOS ❤
-Momo