Asiakaspalvelu | Page 82 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Emmi Manninen, Paalumedia Oy, Suomussalmi

Lähetin ystävättärelleni Korusähkeen onnittellakseni häntä merkkipäivänään. Vahvistus tuli sähköpostiini. Siitä puuttui onnittelulause ja onnittelijoiden nimet. Kiitos Emmille, että korjasi virheeni ja onnittelumme meni perille juuri niin kuin pitikin.

-Sirpa Ekblom

OYS, Os.44C, Oulu

Kiitos hyvästä hoidosta ja huolenpidosta sädehoitoni aikana ❤️

-Päivi

Marja Hentilä, Citymarket Raksila, Oulu

Iloinen kauppias ja henkilökunta! Hymy tarttuu!

-Irmeli Kärenlampi 🌹

Maija, Hankkija, Kajaani

Kiitos asiantuntevasta ja ammattitaitoisesta palvelusta Maijalle 😊

-Mummeli

Punatukkainen postinainen, Posti, Tampere/ Koivistonkylä

Meille tuo usein paketteja kotiin postin kotiinkuljetuksella punatukkainen nainen ja hän on aina niin aurinkoinen että minulle tulee hyvä mieli kun hän seisoo portaalla. Talvella hänellä oli tonttulakki päässä. Kiitos valosta joka sinusta huokuu <3

-Mirka Mäkinen

Punatukkainen postinainen, Posti, Tampere/ Koivistonkylä

Meille tuo usein paketteja kotiin postin kotiinkuljetuksella punatukkainen nainen ja hän on aina niin aurinkoinen, että minulle tulee hyvä mieli kun hän seisoo portaalla. Talvella hänellä oli tonttulakki päässä. Kiitos valosta joka sinusta huokuu <3

-Mirka Mäkinen

Myyjä, Kauppahalli, Lahti

Tuhannet kiitokset myymälän naispuoliselle myyjälle, hienosta palvelusta kun ostin lihoja makkarantekoa varten. Hän jauhoi lihat ja kaiken muun kiireen keskellä oli tosi ystävällinen. Tälläinen on jo palvelua.. Iso KIITOS.

-Makkarantekoa kokeileva

Juhani Töytäri, Positiivarit, Lahti

Löysin teidät uudelleen fb-viestistä. Vaude, olette edelleen olemassa. Luin aamun ajatuksia varmaan 20 vuotta, mutta sitten työ vei niin ettei omille ajatuksille jäänyt tilaa. Nyt eläkkeelle jäätyäni huomaan tarvitsevani uusia ajatuksia. Kiitos kun olette olemassa, koronalle vastalääkettä!

-Tuula Y

Korjaamon henkilökunta, RM-korjaamo, Savonlinna, Enonkoski

RM-korjaamo on todella erinomaista palvelua ja ammattitaitoa tarjoava yritys. Huoltaa autot ja pienkoneet. Siitä erinomainen paikka, että kantaa myös vastuunsa silloinkin kun on hankala paikka. Näitä vastuunkantajia on Suomessa harvassa. Poiketkaa ihmeessä palveltavana, jos liikutte Savonlinnan seudun alueella. Työllä on myös takuu tässä yrityksessä, siitä on omakohtainen kokemus. Kyllä voi olla kiitollinen, että olen löytänyt mielestäni Suomen parhaan autokorjaamon! Isot kiitokset koko korjaamon väelle. Palvelussa on asenne kohdallaan!

-Pasi Kettunen

Katariina Leikas, Evidensia, Lahti

Niin hieno ja taitava hoito, kun jouduin toisen koiran hyökkäyksen kohteeksi ja sain vakavia vammoja, omistajani ja minä olemme kovasti puhuneet siitä miten hyvin minua Katariina hoiti, Halit ja KIITOS ❤

-Momo