Lähetä oma kiitoksesi
Seija Floderus, Espoo
Kun sairastuin vuosia sitten, olit siinä parantavin käsin. Kiitos! Nyt on minun vuoroni olla läsnä, kun tarvitset❤️
-Riitta
Joroisten kunta, elinkeinotoimisto, Joroinen
Koronan takia tuottamani alihankintapalvelut päättyivät ja tein yksinyrittäjän tukihakemuksen kunnan elinkeinotoimistoon. Laitoin hakemuksen klo 9.46 ja päätös oli tullut sähköpostiini klo 12.51. Voi kyllä sanoa; Ei ole häpeä olla nopea! Liekö Suomen ennätys hallinnollisessa päätöksen teossa? Kiitos!
-Ari Niskanen
Kirsi Hautakangas, Suursuon sairaala, Helsinki
Sairaanhoitajan raskas työ ilman suojaimia ja koronalle altistuminen johtivat nyt meneillään olevaan karanteeniin ja epävarmuuteen. Kiitos, Kirsi. Jaksamista ja tsemppiä.
-Ex-Anoppi
Tanja Oinonen, Auttamo Suomi ry, Kaarina
Korona on vaikeuttanut yksinhuoltajan elämääni todella paljon. Hain apua vaikka ja mistä, mutta vasta Auttamo Suomi tarjosi ruoka-apua meille, ja lisäksi lapseni sai todellakin tarpeeseen tulleita kevätvaatteita. Tunnen syvää kiitollisuutta ja välittämisen tunnetta. Tätä en unohda koskaan!
-Sirpa
Merja Penttinen, HUS Porvoon sairaala, Porvoo
Koko koronaepidemian ajan hygieniahoitaja Merja Penttinen yhdessä infektiolääkäri Peter Klemetsin kanssa on toiminut hienosti, jakanut ohjeita ja lähettänyt s-postia henkilökunnalle. Käsiä on opittu pesemään entistä paremmin ja käsidesiä kuluu. Potilaiden ei tarvitse pelätä tulla sairaalaan, koronapotilaat ovat erillään muista potilaista.
-Muun alan lääkäri
Uudenmaan Lihastautiyhdistys ry, Helsinki
Uudenmaan Lihastautiyhdistyksen henkilökunta on jo heti koronaviruksen alkumetreillä järjestänyt jäsenilleen Skype-tapaamisia verkon tai puhelimen kautta. He ovat kysyneet vointia ja kuulumisia. Osa näistä virtuaalitapaamisista on ollut teematapaamisia: On saanut esittää mielimusiikista toivomuksen, joka on soitettu. On vinkitetty ruoka/leipomisreseptejä, tunnetko kevään lintuja, jne. Tämä on ollut mielestäni hyvin virkistävää osallistujille ja ainakin minulle. Tällainen on luonut yhteisöllisyyttä ja hyvää mieltä. Meistä välitetään, KIITOS!
-Sirpa Ekblom
Koko henkilökunta, Hoivakoti LOUNATUULI, Mikkeli
Pian 93 vuotta täyttävä äitini sai hoivapaikan hoivakoti LOUNATUULESSA Mikkelissä. Henkilökunta on niin ihana ja huolehtivainen, että äitini kotiutui heti, eikä ole kaivannut pois sieltä entiseen asuinpaikkaansa. Hän tykkää Lounatuulen johtajasta ja hänen pienestä koiranpennusta, joka tulee vierailulle Lounatuuleen silloin tällöin. Niin, \’pieni\’ voi olla vähän harhaanjohtava sana, sillä kokoa pennulla on melkein keskikokoisen villakoiran verran…Mutta suloinen pentu se on. Niin, koko henkilökunnalle hyvää jatkoa ja kaikille hoivakoti Lounatuulen asukkaille: HYVÄÄ KEVÄTTÄ JA HYVÄÄ TERVEYTTÄ! Ritva ja Teuvo, Salme Tuulikin tytär ja vävy
-Ritva Hänninen
Paulig, Helsinki
Kiitos Pauligille, joka on covid-19 -pandemian aikana jakanut HUS-sairaaloiden henkilökunnalle lahjana kahvijuomia ja teejuomia.
-Henkilökuntalainen
Ari Martikainen, Konepiste, Puumala
Vuodesta toiseen hyvää luotettava palvelua!
-Leena
Janina Rintala, Viittoa jalkahoitaja Janina, Jyväskylä
Erittäin ammattitaitoista työskentelyä. Jalat saavat rentouttavaa ja voimauttavaa käsittelyä Janinalta. Kieliongelmia ei synny. Suosittelen.
-Anne Valtonen