Asiakaspalvelu | Page 83 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Seija Floderus, Espoo

Kun sairastuin vuosia sitten, olit siinä parantavin käsin. Kiitos! Nyt on minun vuoroni olla läsnä, kun tarvitset❤️

-Riitta

Joroisten kunta, elinkeinotoimisto, Joroinen

Koronan takia tuottamani alihankintapalvelut päättyivät ja tein yksinyrittäjän tukihakemuksen kunnan elinkeinotoimistoon. Laitoin hakemuksen klo 9.46 ja päätös oli tullut sähköpostiini klo 12.51. Voi kyllä sanoa; Ei ole häpeä olla nopea! Liekö Suomen ennätys hallinnollisessa päätöksen teossa? Kiitos!

-Ari Niskanen

Kirsi Hautakangas, Suursuon sairaala, Helsinki

Sairaanhoitajan raskas työ ilman suojaimia ja koronalle altistuminen johtivat nyt meneillään olevaan karanteeniin ja epävarmuuteen. Kiitos, Kirsi. Jaksamista ja tsemppiä.

-Ex-Anoppi

Tanja Oinonen, Auttamo Suomi ry, Kaarina

Korona on vaikeuttanut yksinhuoltajan elämääni todella paljon. Hain apua vaikka ja mistä, mutta vasta Auttamo Suomi tarjosi ruoka-apua meille, ja lisäksi lapseni sai todellakin tarpeeseen tulleita kevätvaatteita. Tunnen syvää kiitollisuutta ja välittämisen tunnetta. Tätä en unohda koskaan!

-Sirpa

Merja Penttinen, HUS Porvoon sairaala, Porvoo

Koko koronaepidemian ajan hygieniahoitaja Merja Penttinen yhdessä infektiolääkäri Peter Klemetsin kanssa on toiminut hienosti, jakanut ohjeita ja lähettänyt s-postia henkilökunnalle. Käsiä on opittu pesemään entistä paremmin ja käsidesiä kuluu. Potilaiden ei tarvitse pelätä tulla sairaalaan, koronapotilaat ovat erillään muista potilaista.

-Muun alan lääkäri

Uudenmaan Lihastautiyhdistys ry, Helsinki

Uudenmaan Lihastautiyhdistyksen henkilökunta on jo heti koronaviruksen alkumetreillä järjestänyt jäsenilleen Skype-tapaamisia verkon tai puhelimen kautta. He ovat kysyneet vointia ja kuulumisia. Osa näistä virtuaalitapaamisista on ollut teematapaamisia: On saanut esittää mielimusiikista toivomuksen, joka on soitettu. On vinkitetty ruoka/leipomisreseptejä, tunnetko kevään lintuja, jne. Tämä on ollut mielestäni hyvin virkistävää osallistujille ja ainakin minulle. Tällainen on luonut yhteisöllisyyttä ja hyvää mieltä. Meistä välitetään, KIITOS!

-Sirpa Ekblom

Koko henkilökunta, Hoivakoti LOUNATUULI, Mikkeli

Pian 93 vuotta täyttävä äitini sai hoivapaikan hoivakoti LOUNATUULESSA Mikkelissä. Henkilökunta on niin ihana ja huolehtivainen, että äitini kotiutui heti, eikä ole kaivannut pois sieltä entiseen asuinpaikkaansa. Hän tykkää Lounatuulen johtajasta ja hänen pienestä koiranpennusta, joka tulee vierailulle Lounatuuleen silloin tällöin. Niin, \’pieni\’ voi olla vähän harhaanjohtava sana, sillä kokoa pennulla on melkein keskikokoisen villakoiran verran…Mutta suloinen pentu se on. Niin, koko henkilökunnalle hyvää jatkoa ja kaikille hoivakoti Lounatuulen asukkaille: HYVÄÄ KEVÄTTÄ JA HYVÄÄ TERVEYTTÄ! Ritva ja Teuvo, Salme Tuulikin tytär ja vävy

-Ritva Hänninen

Paulig, Helsinki

Kiitos Pauligille, joka on covid-19 -pandemian aikana jakanut HUS-sairaaloiden henkilökunnalle lahjana kahvijuomia ja teejuomia.

-Henkilökuntalainen

Ari Martikainen, Konepiste, Puumala

Vuodesta toiseen hyvää luotettava palvelua!

-Leena

Janina Rintala, Viittoa jalkahoitaja Janina, Jyväskylä

Erittäin ammattitaitoista työskentelyä. Jalat saavat rentouttavaa ja voimauttavaa käsittelyä Janinalta. Kieliongelmia ei synny. Suosittelen.

-Anne Valtonen