Asiakaspalvelu | Page 85 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Aija Syväkangas, Mielenvireys ry, Oulu

Nyt on tullut aika kiittää syntymäpäivä -ja nimipäiväsankaria tätä, joka ei ystävää pulaan jätä! Aija auttaa aina ympäri vuorokauden toisia ihmisiä!

-Irmeli Kärenlampi

Torikauppiaat, Hakaniemen tori, Helsinki

Tulette joka päivä myymään kotimaisia perunoita, juureksia, yrttejä, kalaa ja paljon muuta. Ne ovat nyt arvossa arvaamattomassa. Kiitos yritteliäisyydestänne ja viitseliäisyydestänne. Teidän ansiostanne Suomi on omavarainen👍

-Asiakas

Siemen ja kone, Lahti

Menin vanhasta muistista Paavolaan, kun kaipasin moottorisahaan uutta teräketjua. Siemen ja kone löytyikin Saksalankadulta. Palvelu oli ystävällistä ja tarjoutuivat jopa vaihtamaan ketjun samaan hintaan. Olin niin hyvillä mielin, että ostin paljon muutakin. Kiitos hyvästä palvelusta!

-Juha

Henkilökunta, Citymarket Loimaa, Loimaa

Oli ilo käydä eilen Loimaan Citymarketissa. Henkilökunta tervehti ja hymyili sydämellisesti ja tuttavallisesti, vaikka emme ole siellä ennen käyneet. KIITOS! 😊

-Olavi Mehtäläinen

Arttu, Wilderness Hotel Nangu, Inari

Kelkkareissulla nälkä ja kahvihammasta pakotti. Lounasaika oli jo ohitse mutta keittiön Arttu teki maistuvat lämpimät kinkku-juusto-pekoni toastit salaatilla. Myös iloinen ravintolan unkarilainen ja puolalainen tarjoilija sekä hotellinjohtaja yllättivät iloisella asenteella karusta koronatilanteesta huolimatta. Kiitos!

-Jussi

Paavo Virkkunen, KTL Oulun Seudun Tekniikan ja Erityisalojen Ammattilaiset ry, Ii

Paavo on ahkera, tekee paljon työtä ja on osaava, rauhallinen, auttaa mielellään myös minua! Paljon kiitoksia sinulle kaikesta hyvästä!

-Irmeli Kärenlampi

Rouvat, Heikkilän sotilaskoti, Turku

Kiitos iloisesta palvelusta ja hyvästä sämpylästä! Mukava oli piipahtaa ja vähän rupatellakin samalla.

-Sämpylä

Asta Tamminen, TYKS, Turku

Kiitos erikoistuvalle lääkärille Asta Tammiselle sekä hänen kanssaan päivystyksessä toimineille hoitajille ja hoitajaharjoittelijalle 29. 10. Olitte kaikille potilaille myönteisiä, inhimillisen ystävällisiä ja loitte turvallista tunnetta hoidosta, tunnelma seurannassa oli ripeydestä huolimatta rauhallinen ja lämmin. Tätä ei valitettavasti ole monellakaan kerralla terveydenhuollossa harvoin vieraillessani tapahtunut ja kymmenen pisteen palautteeseeni teistä en ole sairaalalta saanut mitään vastausta, joten toimitan kiitokseni tätäkin kautta. Olette oikeassa ammatissa, voimia ja työn iloa jatkaa siinä juuri noin vielä pitkään!

-Hengitysvaikeuspotilas

Jalmari os. J42, PHHYKY, Lahti

Suuret kiitokset koko henkilökunnalle hyvästä ja ystävällisestä hoidosta.

-Rautakehikko

PHKS, Osasto 42, Lahti

Kiitos paljon osaston koko henkilökunnalle hyvästä ja ystävällisestä hoidosta.

-Huone 13, Timo