Lähetä oma kiitoksesi
Paula, Kela, Lahti
Useasti olen asioinut ja aina käynyt tuuri, tiskin takana Maailman Herttaisin Paula! Kiitos!
-Riitta Uotila
Matkahuolto, Rovaniemi
Tärkeä 50 kg varaosa oli saatava mahdollisimman nopeasti Rovaniemeltä Ivaloon ja sieltä omalla kuljetuksella Norjan puolelle. Paketti oli liian painava bussirahdiksi, mutta neuvottelun jälkeen sekä Eskelisen bussifirma, että Ivalon MH suostuivat rahdin ottamiseen. Olimme vastassa ja saimme painavan paketin omaan autoomme jatkamaan matkaan. Upeaa asiakaspalvelua! Nimi jäi laittamatta muistiin, mutta kaikille kiitokset!
-Antsu
Vaula Tikkakoski, Työkkäri, Seinäjoki
Hän on kuin enkeli, auttoi minua.
-Sarppi
Tuula, Linnateatteri, Turku
Kiitos loistavasta avusta ja joustavasta asiakaspalvelusta, kun yllättävän muutoksen takia hain aikomaamme lahjakorttia lopulta varsin vauhdikkaasti. Olit hyvin ystävällinen jo puhelimessa, ja oli ihan tulla tippa linssiin noutaessani vartissa valmiiksi laitettua kuorta ohjeineen ja esitteineen.
-Lahjakortin ostaja
Riitta Särkkiö, Launeen seurakunta, Lahti
Kiitos tuestasi elämämme vaikeammalla matkalla.
-Marja-Leena & Reijo
Taru Kajanne, Vero.fi
Kiitos verosihteeri Taru asiantuntevasta ja erittäin ystävällisestä palvelusta. Olet ihminen paikallasi, arvostan.
-Aloittava yrittäjä
Pirtakka, Rakennustarvike Pirtakka, Mäntyharju
Yrityksenne oli jo vaihtanut tuotantolinjaa, mutta vaivauduitte ylimääräiseen työhön etsimällä teiltä aikoja sitten ostettuun EVERT-vuodesohvaan pehmusteiden myyjän. Tätä on hyvä asiakaspalvelu. Palvelustanne yrityksenne ei netonnut mitään, mutta hoiditte kysymäni asian loppuun asti hienosti.
-Elisabet M.
Hammaslääkäri Noora, kaupunginsairaala, Lahti
Ystävänpäivänä aika lsosta operaatiosta jonka hoidit upeasti. Kiitos vielä kerran.
-Olli
Tapio, Viialan Huonekaluliike Oy, AKAA
Kiitos hyvästä palvelusta, sänky tuotiin kotiin paikalleen huoneeseen asti, asennettiin jalkoineen ja mennessä vielä pakkausjätteet mukana pois.
-TM
Johanna Minkkinen, Akuutti24, Lahti
Kiitos Johanna loistavasta palvelusta 16.2. Olit ymmärtäväinen, välitit aidosti ja halusit oikeasti auttaa! Kaikkea hyvää sinulle!
-Jaana