Lähetä oma kiitoksesi
Sokos – Naisten vaatetus, Lahti
Kiitos sille ihanalle naistenpuolen myyjälle kuka auttoi perjantaina siskoani ja minua. Minulla ittelläni oli hermot kireenä tilanteesta.
-Minna
Silmälasikeskus Forum, Helsinki
Sateinenkin päivä muuttuu valoisammaksi tämän nuoren osaavan henkilökunnan palvelussa. Liikkessä saa hyvää, iloista, reipasta ja ammattitaitoista palvelua. Lisäksi kauniit silmälasikehykset kohottavat mielialaa.
-Hyvän mielen saanut asiakas
Hanna, Instrumentarium, Lahti
Harkitsin hetken jo liikkeen vaihtamista, mutta sitten satuin Sinun palvelusi kohteeksi. Enää ei tarvitse harkita. Olet kunniaksi työnantajallesi! Kiitos!
-Pertti Vesenterä
Nina, A1-katsastus, Lahti
Kiitos hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.
-Tuula
Laura Reimi, Kaupunginsairaalan diabetesyksikkö, Lahti
Kiitän diabeteshoitaja Laura Reimiä hänen lempeästä, huolehtivasta ja kärsivällisestä tavastaan hoitaa potilaita kiireenkin keskellä ja työmäärän varmasti ollessa suuri.
-KKK
Sinfonia Lahti, Lahti
Onnistuin saamaan lipun YSTÄVÄNPÄIVÄN 14.2 Viihdekonserttiin PÄIVÄ KONSERTTIIN Klo 13.00 Sibeliustaloon BONDFONIAA Esitykseen.Hankin lipun TRION Lippu.fi Myymälästä.Myyjä valitsi minulle katsomosta todella hyvän paikan. Kapellimestari Antti Rissanen ,Diandra ja Geir Rönning Tero Lindberg ja SINFONIA LAHTI tekivät ainutlaatuisen konsertin.Kiitos. 🙂
-Tuomo
Myyjä sortseissa, Gigantti Seppä, Jyväskylä
Menimme kysymään älypuhelimista, jossa olisi ollut paikantatamista ym, härpäkkeitä Meitä palveli sortseissa viihtyvä nuori mies. Iso kiitos, olet tosiaan asiakaspalvelija, tulemme toistekkin. ❤️
-2 mummoa
Eija Finskas, PH Keskussairaala, Lahti
Olin eksyksissä remontoitavassa sairaalassa. Olit selvästi kotiin lähdössä, mutta Sinulla ei ollut vain aikaa neuvoa, vaan läksit opastamaan minua oikeaan ja löysinkin ystäväni huoneen. Kiitos ja hyvää Ystävän Päivää
-Pertti Vesenterä
Jouko Kotimäki, Kainuun Keskussairaala Korva,nenä-ja kurkkutautien poliklinikka, Kajaani
Lapsesta asti olen Korva-nenä ja kurkkutautien poliklinikalla käynyt ja aina erittäin hyvää palvelua saanut niin kontrolli käynnillä, kun kiireellisessä hoidon tarpeessa, kuten tänään 12.2 täytyi äkillistä apua saada. Kiitos koko polin henkilökunnalle ja erityisesti lääkäri Jouko Kotimäelle. Hän kohtaa sairauden lisäksi myös aidosti ihmisen. Hän todellakin hoitaa myös ihmistä ei vain sairautta. Kiitos.
-Anu.O.
Ahtonen, Fysioterapia, Kuhmo TK
Ihminen, joka välittää, huomioi asiakkaan tilanteen. Auttaa, neuvoo,opastaa. Uskomaton työlle omistautuminen… jo pelkkä kohtaaminen on hoitava tapahtuma. Kiitos hänelle!
-Asiakas