Lähetä oma kiitoksesi
Seppo Huhdanpää,
Kiitos Seppo ihanasta asenteestasi opetustyöhön ja lapsiin. Jaksoit aina kannustaa ja ymmärtää lapsia tavalla, jota lapset tarvitsevat. Erityisesti on jäänyt mieleen pitkälle kantanut kannustus liikunnan saralla – tulit jopa välituntisin innostuneesti pelaamaan kanssamme erinäisiä pelejä ja siitäkös lapseen innostus tarttuu, kun näkee mallia aikuisesta.
– Milla Rolig
Laura Krankka, Oulun Aikuislukio, Oulu
Laurasta ei matematiikan opettaja parane! Kaikki osa-alueet opetetaan havainnollistavin esimerkein, rauhallisesti ja ennen koetta saadaan kertaustehtävät vastauksineen. Kokeesta lähdettäessä koepaperit saadaan mukaan, ja tietysti vastauksineen. Heti voi katsoa mikä meni vikaan. Tukiopetusta on saatavana runsaasti tarvitseville. Näin lahjattomalle matematiikolle kuin minä, Laura on ihana ihminen olemassa.
– Riitta
Pauliina Kuronen, Mikkelin Lyseon koulu, Mikkeli
Lämmin kiitos kannustavalle, osaavalle ja innostavalle kuvaamataidon opettajalle! Upeaa nähdä, mitén oikeanlainen opettaja saa esille luovuuden ja tekemisen ilon ja auttaa löytämään tien jatko-opiskeluihin. KIITOS Pauliina!
– Kirsi Alkiomaa
Jussi Ohvanainen, Europaeuksen koulu, Savitaipale
Tyttäreni Oona on nyt kasiluokkalainen. Hänelle sattui onni saada yläasteella matematiikan opettaja, joka kannustaa ja kiittää (vaikkei arvosana niin huima olisi ollutkaan), huolehtii tukiopetukseen tulosta (eli omaa tervettä kunnianhimoa siitä, oppivatko oppilaansa), ei mene mukaan oppilaan provosoivaan ilmeeseen tai olemukseen ja on tuntuvasti puolueeton ja hyvän ihmistuntemuksen omaava. Pitkälti hänen ansiostaan aiemmin heikkoja arvosanoja vedellyt tyttäreni on nyt motivoitunut matematiikan opiskelusta ja ylpeä osaamisestaan! Kiitos!
– Paula
Kaija Bakala, Oulun sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulu, Oulu
Kiitos Kaijalle hyvästä ja kannustavasta opetusharjoittelun ohjauksesta oppilaitoksessanne. Aikuinenkin voi tuntea olevansa pieni uuden asian edessä, mutta Kaija antoi palautteillaan ja positiivisella ja rauhallisella asenteellaan vahvuutta toteuttaa ”mahdoton tehtävä”.
– Marja-Liisa Komulainen
Erja Uotila, Sotkamon lukio, Sotkamo
Kiitos Erja! Olet mahtava englannin opettaja ja sinun opetuksessa tuntee todella, että jotain jopa ymmärtää. Kunpa olisit vain opettanut enemmän… Kiitos 🙂
– oppilas
Riitta Vermilä, Steinerkoulu, Espoo
Riitta on toiminut 8 vuotta luokanopettajana poikani luokalla Espoon Steinerkoulussa. Hän on todella hoitanut työtään suurella sydämellä ja pitkällä pinnalla! Jaksamista on varmasti tarvittu tämän katraan kanssa roppakaupalla, mutta aina olet löytänyt tavan jolla selvittää kaikki mahdolliset ongelmatkin rakentavasti ja oikeudenmukaisesti. Kiitos Riitta näistä kahdeksasta upeasta vuodesta, jotka olet käyttänyt lastemme opettamiseen – ja heidän kanssaan oppimiseen! Ne vuodet eivät ole menneet hukkaan. Hyvää jatkoa ja virkistävää välivuotta!
– Kaisa Mäkisarka, Jaakon äiti
Ritva, Tuija, Tapani ja Arja , Muholan kyläkoulun opettajat, Kinnula
Kyläkoulu juhlii 50 -vuotista taivaltaan ja me vanhemmat haluamme samalla lämpimästi kiittää opettajia heidän työstään, joka hienolla tavalla kunnioittaa ja tukee lasta yksilönä. Kiitos innostuneesta asenteesta työhön ja siitä avoimesta ilmapiiristä, joka koululla vallitsee ja houkuttelee meidät vanhemmat mukaan yhteistyöhön lasten hyväksi.
– Kirsti Häkkinen kaikkien vanhempien puolesta
P>Eero Karjalainen, Kaisa Talus, Otanmäen koulu, Kajaani
Antavat aidosti tukea oppilaalle, osaavat taidon olla IHMINEN juuri elämän alussa oleville nuorille (9 lk) Selvisivät 26 oppilaan kanssa hienosti Budapestissä kun paikalle päästyä selvisi matkatoimiston huijanneen leirimatkarahat eikä edes majapaikkaa ollut! Oma kuopukseni on saanut nauttia teistä yläasteen ajan ja muistan teitä aina lämmöllä! Lämmin kiitos ja oikein hyvää siunattu kesää!
– Tuulikki Timgren-Lillukkamäki
Matti Kinnari, Kuhmo
Kiitokset opastuksesta oikean ammatinvalinnan suhteen. Yhteistyömme ei kouluaikoina ollut kitkatonta, mutta suurta arvostusta lähtee sinne suuntaan, koska sinun opastuksesi ansiosta olen löytänyt oman alani ja menestynyt erittäin hyvin elämässäni.
– Musi Pastonen