Opettajat | Page 170 of 218 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Ninni Selin, Vantaanjoenkoulu, Vantaa

Kiitos kun sait tyttärellemme herätettyä kiinnostuksen luontoon ja luonnonilmiöihin mielenkiintoisella opetusmetodillasi joka iskee murkkuihin.

– Annen äiti

Taru Ravonius, Kirkonkylän koulu, Lappi tl

Tarulle kiitos vuosista kun olet jaksanut opettaa, kannustaa ja kuunnella meidänkin lapsia! Hyvää kevään jatkoa!

– Katriina

Anna-Leena Katila-Niemi ja Aila Latvala, hdo, Alppikatu, Helsinki

Sydämellinen kiitos teille, olette todella ihania opettajia: Kiitos Sinulle Anna-Leena jaksoit tsempata minua keväällä! Kiitos Sinulle Aila hyvästä tukemisesta! Hyviä syyspäiviä!

– oppisopimus opiskelija, ehkä joskus valmis

Seppo Salmela, Laivakankaan koulu, Jääli

Suuret kiitokset opettajalle joka on omalla toiminnallaan vaikuttanut pikkuveljeni koulunkäyntiin suuresti. Kiusaaminen ja muut hankaluudet ovat vähentyneet. Kiitos siitä, että veljelläni on nyt vihdoin mahdollisuus oppia ja kasvaa hyvän opettajan silmän alla! Sydämessä ollut suru ja tuska on häventynyt, kun tietää, että siellä koulumaailmassa on ainakin yksi ihminen joka ottaa tosissaan, eikä tuomitse suoraan häiriköksi ja laita erityisluokalle, vaan katsoo laajemmin! 🙂 KIITOS!

– Pikkuveljen puolesta

Tuulikki Sillanpää, Räyringin koulu, Veteli

Empaattinen ja sydämellinen opettaja, joka välittää ja huolehtii oppilaistaan vielä senkin jälkeen kun ovat hänen luokkansa jättäneet. Opettaja, jota on helppo sekä lasten että aikuisten lähestyä.

– Kiitolliset vanhemmat

Elina Määttä, Kuusamo

Kiitos Elina paneutuneesta opettajan panoksestasi ja siitä hyvästä millä olet selvästikin poikaamme vaikuttanut positiivisella tavalla 🙂

– Katja Pellikka-Mikkonen

Susanna Savander,

Mikkeliläisen Moision koulun 5.luokan Susanna-opettaja käyttää Hyvän mielen vihkoa. Oppilaat saivat vihot pieninä ekaluokkalaisina ja sama vihko kulkee ala-asteen loppuun asti, kuten myös opettaja luokkansa mukana. Vihot tulevat välillä kotiin vanhempienkin katsastettaviksi. Kyllä mieltä lämmittää, niin lapsen kuin vanhemmankin, kun ope on huomioinut lapsen onnistumiset. Esim. ”22.8. Jaksoit keskittyä hienosti”, ”15.10. Pulpettisi oli siisti”, ”7.11. Söit reippaasti salaattia”, ”16.12.Ratkaisit ongelman kekseliäästi” jne. Vaatii opettajalta viitseliäisyyttä, mutta on hieno juttu lapsen itsetunnon kehityksen kannalta.

– Jaana-äiti

Markku Mikkola, Kiviniityn yläaste, Kokkola

Nykyisenä opettajana muistelen joskus omia oppilasaikojani ja entisiä opettajiani. Olen yrittänyt löytää asioita, jotka olen silloin oppilaana kokenut tärkeiksi. Mieleen muistuu 80-luvun alkupuoli Kiviniityn yläasteella ja kielten tunnit. Opettajana toimi Markku Mikkola.Paitsi että osasit opettaa, olit myös aito, läsnä oleva ja meistä oppilaista välittävä. Kielet tulivat käsiteltyä ja opittua, silti mukaan mahtui huumoria ja aikaa oppilaidenkin jutuille. Välillä toki tarvittiin kurinpitoa, joka sekin oli aiheesta. Mieleen jäi myös, miten lämpimästi puhuit omasta perheestäsi. Kaltaisesi opettaja haluan itsekin olla 🙂

– Katja

Mervi Lundberg, Martinkallion koulu, Espoo

Kiitokset Merville 9A luokan oppilaiden luotsaamisesta läpi yläasteen. Kiitos, että otat jokaisen oppilaan huomioon yksilönä ja että näet heissä paljon hyvää potentiaalia ja olet sen heille myös kertonut! Kiitos kannustavasta, motivoivasta, asiallisesta ja ymmärtäväisestä asenteestasi sekä hienoista oppimistuloksista omissa aineissasi – niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Lepppoisaa hyvin ansaittua kesälomaa!

– Krisse Suomi

Kirsi Perälä, Kätönlahden koulu 5C, Kajaani

Lämmin kiitos innostavasta ja lämminhenkisestä opetuksesta!

– Äiti