Lähetä oma kiitoksesi
LEA, Mikkolan koulu 4M-luokka, Vantaa
Ei ole niin suuria sanoja millä sinua kiittäisin. Olet lastani kuunnellut ja suurena tukena koulunvaihdossa ja luokassa ollut. Jäämme sinua kaipaamaan, oikein hyvää jatkoa ja aurinkoista kesää!
– Marianne Wastenius
Oravasaaren opettajat, Oravasaari
Oravasaaren opettajat järjestävät joka syksy, itsenäisyyspäivän aikoihin, meille isovanhemmille arvokkaan juhlan. Lapset esittävät ohjelmaa, johon opettajat ovat panostaneet kovasti ja sitten lapset lukevat sodissa paikkakunnalla kaatuneiden nimet. Juhlan lopuksi on kahvitarjoilu. Kiitokset tästä juhlasta on suuri etuoikeus päästä mukaan.
– Ritva Knuutinen yksi isovanhemmista
Marjaana Siljamäki, Jyväskylä
Olen ollut ujo ja arka esiintymään. Aloitin afrotanssin harrastuksen ja opettajani Marjaana Siljamäki pyysi minua esiintymään erääseen tilaisuuteen. Mietin pitkään uskallanko vai en. Päätin ottaa haasteen vastaan ja lähdin mukaan. Ajattelin, että jos pyörryn, niin pyörrynpä sitten ainakin Kaupunginteatterin isolla näyttämöllä ja varmaan joku mut raahaa poiskin sieltä. En pyörtynyt ja siitä lähtien esiintymiset ovat olleet erittäin mukavaa jännitettävää 🙂 Tästä on nyt kulunut 15 vuotta ja afro on edelleen vahvasti elämässäni mukana, kiitos Mansku!
– Marianne Leppä
Päivi Ruuhela, Siilinjärvi
Kiitos mukavalle ja innostuneelle opettajalle. Kaikkea hyvää
– murrosikäisen tytön äiti
Kemppaanmäen koulu, Karttula
Kiitoksia kaikille Kempaanmäen koulun opettajille menneestä kouluvuodesta. Kiitos, että olette jaksaneet tehdä arvokasta työtänne ja tehneet koulusta lapsille paikan, jossa on turvallista ja mukavaa olla. Kyllä vanhemmat voivat olla päivän rauhallisella mielellä kun lapset ovat päivän ” teidän hoivissanne”. Kiitos siitä antaumuksesta, millä teette työtänne, se näkyy kauas. Olen onnellinen, että lapsillamme on juuri teidät opettajinaan!! Voimia työhönne ja OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ!!!
– Tuija Oksman
Ari Pudas, Jokelan ala-aste, Palokka, Jyväskylä
Ari on toteuttanut lapseni ala-asteen aikana monenlaista erityistä kivaa lapsille, leirikouluja, telttayöpymisiä. Ollut reilu, aikaansaava opettaja ja hän on käyttänyt omaa aikaansa lasten parhaaksi.Kiitos!
– Seppo Kauranen
Sari Kemell, Rungon koulu, Piikkiö
Kaunis kiitos siitä, että palautit tokaluokkalaisen poikani Timjamin uskon siihen, että koulu ja oppiminen voi olla kivaakin. Valitettavasti ensi vuonna opetat jo muita, mutta ansaitset todella kiitoksen lämpimästä suhtautumisesta lapsiin ja mukavista koulupäivistä. Oli todella mukava laittaa poika kouluun tänä vuonna, kun voi olla varma siitä, että hän on hyvissä käsissä. Suurkiitos!
– Tuija Nyyssönen
Kaisa Jussila, Kivimaan ala-aste, Lahti
Kiitokset Kaisalle kuluneista kahdesta vuodesta ja onnea lähestyvään uuteen haasteeseesi 😉
– Teija
Maija, Sirpa, Riikka, Johanna, Sari, Mia , Lepsämän päiväkoti, Nurmijärvi
Haluamme kiittää Lepsämän päiväkodin ihania ”tätejä” aivan loistavasta hoidosta ja opetuksesta! Sagan ja Iidan ensimmäinen päiväkotivuosi on ollut täynnä iloa, onnea, turvaa ja lämpöä! Kiitos!
– Tiina ja Robert, Sagan ja Iidan vanhemmat
Erkki Valkeus, Lehtimäen Opisto, Lehtimäki
Oli kurssimme piristeenä ja piti asiallisia ja mukavia tunteja, jossa korva lepäsi. Musiikkiesitys liikuntasalissa oli kiva. Pakenin Erkin tunneille naisten tylsiä luentoja. Onneksi sain sen vaihtoehdon. T: Pauliina Vesala, joka saattanee kokeilla ”Hiljennytäään Hetkeksi” -kurssia.
– Pauliina Vesala