Opettajat | Page 183 of 218 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

LEA, Mikkolan koulu 4M-luokka, Vantaa

Ei ole niin suuria sanoja millä sinua kiittäisin. Olet lastani kuunnellut ja suurena tukena koulunvaihdossa ja luokassa ollut. Jäämme sinua kaipaamaan, oikein hyvää jatkoa ja aurinkoista kesää!

– Marianne Wastenius

Oravasaaren opettajat, Oravasaari

Oravasaaren opettajat järjestävät joka syksy, itsenäisyyspäivän aikoihin, meille isovanhemmille arvokkaan juhlan. Lapset esittävät ohjelmaa, johon opettajat ovat panostaneet kovasti ja sitten lapset lukevat sodissa paikkakunnalla kaatuneiden nimet. Juhlan lopuksi on kahvitarjoilu. Kiitokset tästä juhlasta on suuri etuoikeus päästä mukaan.

– Ritva Knuutinen yksi isovanhemmista

Marjaana Siljamäki, Jyväskylä

Olen ollut ujo ja arka esiintymään. Aloitin afrotanssin harrastuksen ja opettajani Marjaana Siljamäki pyysi minua esiintymään erääseen tilaisuuteen. Mietin pitkään uskallanko vai en. Päätin ottaa haasteen vastaan ja lähdin mukaan. Ajattelin, että jos pyörryn, niin pyörrynpä sitten ainakin Kaupunginteatterin isolla näyttämöllä ja varmaan joku mut raahaa poiskin sieltä. En pyörtynyt ja siitä lähtien esiintymiset ovat olleet erittäin mukavaa jännitettävää 🙂 Tästä on nyt kulunut 15 vuotta ja afro on edelleen vahvasti elämässäni mukana, kiitos Mansku!

– Marianne Leppä

Päivi Ruuhela, Siilinjärvi

Kiitos mukavalle ja innostuneelle opettajalle. Kaikkea hyvää

– murrosikäisen tytön äiti

Kemppaanmäen koulu, Karttula

Kiitoksia kaikille Kempaanmäen koulun opettajille menneestä kouluvuodesta. Kiitos, että olette jaksaneet tehdä arvokasta työtänne ja tehneet koulusta lapsille paikan, jossa on turvallista ja mukavaa olla. Kyllä vanhemmat voivat olla päivän rauhallisella mielellä kun lapset ovat päivän ” teidän hoivissanne”. Kiitos siitä antaumuksesta, millä teette työtänne, se näkyy kauas. Olen onnellinen, että lapsillamme on juuri teidät opettajinaan!! Voimia työhönne ja OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ!!!

– Tuija Oksman

Ari Pudas, Jokelan ala-aste, Palokka, Jyväskylä

Ari on toteuttanut lapseni ala-asteen aikana monenlaista erityistä kivaa lapsille, leirikouluja, telttayöpymisiä. Ollut reilu, aikaansaava opettaja ja hän on käyttänyt omaa aikaansa lasten parhaaksi.Kiitos!

– Seppo Kauranen

Sari Kemell, Rungon koulu, Piikkiö

Kaunis kiitos siitä, että palautit tokaluokkalaisen poikani Timjamin uskon siihen, että koulu ja oppiminen voi olla kivaakin. Valitettavasti ensi vuonna opetat jo muita, mutta ansaitset todella kiitoksen lämpimästä suhtautumisesta lapsiin ja mukavista koulupäivistä. Oli todella mukava laittaa poika kouluun tänä vuonna, kun voi olla varma siitä, että hän on hyvissä käsissä. Suurkiitos!

– Tuija Nyyssönen

Kaisa Jussila, Kivimaan ala-aste, Lahti

Kiitokset Kaisalle kuluneista kahdesta vuodesta ja onnea lähestyvään uuteen haasteeseesi 😉

– Teija

Maija, Sirpa, Riikka, Johanna, Sari, Mia , Lepsämän päiväkoti, Nurmijärvi

Haluamme kiittää Lepsämän päiväkodin ihania ”tätejä” aivan loistavasta hoidosta ja opetuksesta! Sagan ja Iidan ensimmäinen päiväkotivuosi on ollut täynnä iloa, onnea, turvaa ja lämpöä! Kiitos!

– Tiina ja Robert, Sagan ja Iidan vanhemmat

Erkki Valkeus, Lehtimäen Opisto, Lehtimäki

Oli kurssimme piristeenä ja piti asiallisia ja mukavia tunteja, jossa korva lepäsi. Musiikkiesitys liikuntasalissa oli kiva. Pakenin Erkin tunneille naisten tylsiä luentoja. Onneksi sain sen vaihtoehdon. T: Pauliina Vesala, joka saattanee kokeilla ”Hiljennytäään Hetkeksi” -kurssia.

– Pauliina Vesala