Opettajat | Page 184 of 218 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Annamari Pesonen, Teeriniemen koulu, Vaasa

Teeriniemen koulu on pieni koulu, jossa on vain 1- ja 2-luokat. Lisäksi samassa rakennuksessa toimii päiväkoti ja esikoulu. Jo tämä antaa hyvät valmiudet pehmeään laskuun koulutielle.Erityisesti koulunkäynnin maistumiseen on kuopuksemme Jussin kohdalla vaikuttanut opettaja, joka nyt jo toista syksyä luotsaa tätä samaa luokkaa. Annamari-ope löytää aina jotain positiivista koko ”Kuokkiksen” poikakatraasta, joka ei todellakaan ole kaikkein rauhallisin ja hiljaisin. Ope osaa tuoda esiin myös negatiiviset asiat kannustavasti. Läksyntarkistusmerkinnöistä löytyy hymynaamoja ja tarroja, jotka saavat koululaisenkin myhäilemään tyytyväisenä. Kuukausitiedotteessa on aina myös positiivisia huomioita lapsen edistymisestä.Kiitos, Annamari!

– Johanna Haveri

PIRKO / Åkerlundinkatu, Tampere

Kiitokset kaikille ravitsemuspuolen opettajille. Nuori tarjoilijamme on tuntenut opiskelunsa kanssanne todella kotoisaksi ja kivaksi koko syksyn. Toivon samaa tsemppiä myös kevääseen.

– Sirpa

Kaarlo Alaoja, Lapin Yliopiston Harjoittelukoulu, Rovaniemi

Lämmin Kiitos Artun ihanalle opelle kuluneesta vuodesta! Kiitos ymmärtäväisyydestä. Kiitos rohkaisevista sanoista ja hyvästä huolenpidosta ja kannustamisesta vaikeuksien keskellä. Jäät hyviin muistoihimme nyt, kun on aika vaihtaa koulua. Aurinkoista kesää!

– Katri Vitikka ja Arttu 3C

Anne Nikula, Stadia, Tukholmankadun yksikkö, Helsinki

Anne, annoit meille (tuolloin) tuleville terveydenhoitajille hyvät eväät työelämään korostaessasi monipuolisia taitoja ja reipasta asennetta! Opettajana olet kannustava ja innostava, ja asetat oppilaillesi riittävästi haasteita. Saimme myös erittäin hyvää ohjausta opinnäytetyöhömme – se jos joku kannusti jatkamaan silloinkin, kun oma motivaatio oli vähissä.

– Outi

Inkeri Moisio, entinen Piispanniemen koulu, Alajärvi

Kiitos taas antoisasta ja turvallisesta kouluvuodesta! On ihanaa huomata, miten huolella ja henkilökohtaisesti sinä ja muu henkilökunta huomioitte jokaisen erityisen oppilaan ja viette samalla koko luokkaa eteenpäin lämpimästi ja iloisesti. Virkistävää kesää teille kaikille! 😀

– Riitta T

Kari Rajala, Puijonsarven koulu, Kuopio

Kiitoksia kuluneesta lukuvuodesta Kari opettajalle, olet tärkeä ihminen oppilaillesi ja vanhemille. Kesäiset toivotukset, aurinkoiset halaukset ja aurinkoista kesää :))

– Kirsi Ahtonen

Tiia Mälkönen, päiväkoti Auringontuuli, Lahti

Työssäoppimisjaksolla päiväkodilla Tiia on saanut ennakkoasenteeni täysin muuttumaan lasten päivähoidosta. Ihailen halua ja motivaatiota selittää opiskelijalle kaiken ymmärrettävästi ja kauniisti kaiken työnsä keskellä. Myös oikea asenne ja hieno lasten käsittelytaito oli upea kokemus.

– Sirpa Suomalainen

Annikki Mäkinen, Karhusuon koulu, Espoo

Olin tullut uuteen kouluun ja erittäin ujo. Kävin viidettä luokkaa ja lempiaineeni koulussa olivat liikunta ja matikka. Molemmissa pärjäsin loistavasti. Tykkäsin myös kuvaamataidosta, mutta olin arka saamaan paperille mitään aikaiseksi.Minulla oli sama aineenopettaja liikunnassa ja kuvaamataidossa ja tämä opettaja sanoi 30 vuotta sitten eräällä kuvistunnilla sanat, jotka muistan vieläkin: ”Tarja, sinä olet yhtä hyvä kuvaamataidossa kuin liikunnassakin, kun vain annat kynälle rohkeuden piirtää”. Sen jälkeen kynä on piirtänyt rohkeasti ja sain kouluajoiksi kolmannenkin lempiaineen.

– Tarja

Jukka Mäkelä, Sydän-Laukaan yläaste, Laukaa

KIITOS, että jaksat opettaa noita murkkuja niinmyönteisellä ja ymmärtävällä tavalla.tästä jää pitkälle tulevaisuuteen positiiviset vaikutukset.Ja vielä KIITOS hyvästä yhteistyöstä vanhempien kanssa.

– murkun vanhemmat

Kati Koivisto, Aaltosen tanssikoulu, Oulu/Kempele

Tanssinopetustilanteessa aina- aurinkoinen ja kannustava- ammattitaitoinen ja ymmärtävä- osaava ja huomaavainen- iloinen ja ystävällinen

– Raija