Lähetä oma kiitoksesi
Satu Hämäläinen-Laitinen, Kauhava
Satu on ollut poikani erityisluokan opettaja kolme vuotta ja yhteistyö on sujunut aina mallikkaasti! Kiitos näistä vuosista!
– Ruusa
Anne Piippo, Klaukkalan koulu, Klaukkala
Valtavan suuri kiitos siitä hienosta työstä minkä olet tehnyt meidän 1E villikoiden kanssa! Kiitos, kiitos, kiitos <3
– Sari Piipponen
Marja Norha, Ala-aste, Tarvasjoki
Olet opettaja, joka on vaikuttanut pysyvästi tyttäreni kuvaan opettajista. ”Opettaja on parhaimmillaan positiivinen voimavara oppilaalle, auktoriteetti ja tasa-arvon edustaja. Hyvä opettaja on myös ihminen, siinä ei ole mitään pahaa, eikä se vahingoita auktoriteettiasemaa. Hyvä opettaja käyttäytyy siten kuin odottaa oppilaidensa käyttäytyvän, opettaja ei siis huuda, koska kasvot on siinä vaiheessa menetetty. Hyvä opettaja näkee jokaisen oppilaan vahvuudet, korostaa ja käyttää niitä oppilaan motivoinnissa. Hyvän opettajan tunnille on kiva mennä joka päivä :)”Tässä vain muutama hyvän opettajan kriteeri ja Sinä olit juuri tuollainen, hyvä opettaja ja vähän enemmänkin.Kiitos kaikista neljästä vuodesta, joiden aikana lapseni sai muhkean selviytymispaketin kaikkeen opiskeluun elämänsä varrelle.
– Anneli
Heli Hukkanen, Liedon-Tarvasjoen kansalaisopisto, Lieto
Heli on todella innostava ja inhimillinen kielten opettaja kansalaisopistossa. Aikuisopiskelijanakin saa kokea onnistumisen elämyksiä ja oppii, olen saanut valtavasti uutta intoa kieliopintoihin. Kiitos Heli, syksyllä jatketaan!
– Aikuisopiskelija
Eriika Nummenranta, Pertun ala-aste, Jokela
Sydän syrjällään saattelin Pikkuiseni koulutielle ja mietin millainen olisi hänen elämänsä uusi tärkeä ihminen. Ja voi millaisen aarteen löysimme! Pikkuinen tulee kotiin silmät ihastuksesta lautasina ja toistelee ”Kun meidän ope sanoi, että…”, ”Kun meidän ope kertoi, että…” Ja kun muuta ihasteltavaa ei ole, huokaa Pikkuinen vain ”Voi, meidän ope!”Kiitos, Eriika!
– Ekaluokkalaisen äiti
Mira Visuri, Rajakylän koulu, Oulu
Meidän poika on 3. luokalla. Hän tuli ilosta hyppien koulusta kotiin: Olen ollut erityisopetuksessa! Vanhemmat olivat kysymysmerkkinä. Poika kertoi, että on saanut oppia hienoja päässälaskusääntöjä. Äidin matikkapää ei uskonut vastauksia kuullessaan niitä oikeiksi ennen kuin tarkisti laskukoneella. Leikiten kolmasluokkalainen parissa sekunnissa laski sellaisten kertolaskujen tulon kuin 35 kertaa 35, tai 75 kertaa 75. Ihanaa huomata, että erityisopetus voi olla tällaistakin opetusta nykykoulussa. Ja ihanaa että sinä, Mira-ope, siellä Oulun Rajakylän koulussa hoksasit lähettää meidän pojan sinne erityisopetukseen 🙂
– Sirkku
Sanna Vallittu, Pappilansalmen koulu, Hamina
Tyttäreni sai uuden liikunnan opettajan yläkoulussa, nuoren välittävän ja huomaavan. Olen sitä mieltä,että on paljolti Sanna-opettajan ansioita, että lapseni innostui liikunnasta niin paljon, että on Varalan Urheiluopistossa opiskelemassa. Sanna huomasi tyttäreni innostuksen liikuntaa kohtaan ja antoi vastuuta ja onnistumisen kokemuksia mm. pyytämällä tytärtäni vetämään alkuveryttelyjä.
– Hanna Honkala
Eskarin henkilökunta, Kaukaan Koulu, Lappeenranta
Kiitos mieleenpainuvasta joulujuhlasta 5.12.2008 jonka sanojenne mukaan teitte vähällä harjoittelulla. Lapset olivat innolla mukana ja vanhempien sydäntä lämmitti.
– Äiti
Pentti Pirhonen, Vitikkalan koulu, Jämsä
Rehtorina ja työkaverina olet parhaista parhain. Et sanele tai kyttää, vaan arvostat ja kannustat sekä luotat meihin kaikissa töissämme. Olet aina paikalla kuuntelemassa ja apuna heti tarvittaessa. Johdat lempeän isällisesti, mutta tehokkaasti. Annat meille paljon päätösvaltaa.
– Vitikkalan ötökkä
Mari Oksanen, Ojoisten koulu, Hämeenlinna
Kiitokset positiivisin mielinvietetystä lukuvuodesta
– Jari Ylöstalo