Opettajat | Page 186 of 218 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Merja Kinnunen, TaKriKo, Tampere

Merja tuo aurinkoa ja lämpöä olemuksellaan jokaiseen koulupäivään. On turvallista ja mukavaa laittaa lapsi kouluun, jossa opettaja on noin sitoutunut työhönsä ja selvästi välittää lapsista. Olen iloinen, että tänä meille vaikeana vuonna juuri sinä Merja olet ollut lapsemme opettaja!

– Kiitollinen vanhempi

Leena ja Raija, Kätönlahden koulu, Kajaani

Lämmin kiitos teille kaikesta! Aurinkoista kesää ja kaikkea hyvää!

– Katjan vanhemmat

Salme Laitala, Oulun Aikuiskoulutus keskus, Oulu

Vaativa ja tarkka mutta kannustava, auttava. En olisi vaikeuksiltani saanut AT:a suoritettua ilman Hänen tukeaan!!Rakas Opettaja!!!

– Helena Mustakangas

Jenny Philipponnat, Henkinen kehitys, Kuggom

Haluan kiittää Jennyä siitä, että hän on opetuksillaan saanut minut ymmärtämään, että vain rakastamalla ja arvostamalla itseäni voin rakastaa ja arvostaa muita. Hän on näyttänyt polun, joka johtaa itsetuntemukseen, olen siitä ikuisesti kiitollinen.

– Anja Lehikoinen

Kirsti Paalanen, Vanhankylän kansakoulu 1957-1961, Espoo

Opettajamme Kirsti oli pienen kyläkansakoulun suuren luokan hieno ja sydämellinen opettaja. Pienen tytön uteliaisuudella tein pari tyhmyyttä, mutta hän nuhteli oikealla tavalla eikä jäänyt vihaa pitämään. Hän kävi työläisäidilleni puhumassa, että tyttö on lähetettävä oppikouluun ’pojat aina pärjäävät’ mutta tytölle on kunnon koulutus tarpeen. Kiitos sinulle, että jaksoit tukea omista vaikeuksistasi huolimatta. Kiitokset tulevat postuumisti.

– TuulaS

Marjut Saarinen, Poweri, kevät 07, Vammala

Marjut veti ryhmän innostavasti, rohkaisevasti ja kannustavasti antaen kaikille käsialoille tilaa. Saimme lisää itsetuntemusta ja uskallusta ilmaista itseämme. Aamut alkoivat hymyssä suin ja iltapäivisin erottiin halaten. Tuhannet kiitokset Marjutille ja kaikkea hyvää jatkoon!

– Pirkko powerilainen kaikkien powerilaisten puolesta

EIJA KOIVU, HAKOLAN ALA-ASTE, ALAHÄRMÄ

Säännöllisin välein kotiin tulee tältä opettajalta POSITIIVISTA palautetta.. .ja kyllä se siivittää ainakin meidän lapsia yrittämään paremmin ja enemmän! Onnistumisiakin tulee koko ajan lisää.. .

– jAPEi /JARMO ITÄNIEMI

Jaakko Hauru, Haapajoen ala-aste, Raahe

Kiitokset uudelle opelle Jaakolle. Olet ollut oppilaillesi tärkeä, tasapuolinen ja oikeudenmukainen opettaja, joka on innostanut lapsia ja tuonut uusia raikkaita tuulia. Oppilaasi luottavat sinuun. Meidän vanhempienkin on siis helppo luottaa jälkikasvumme sinun opastukseesi. Mekin teemme parhaamme, tiedämme sinunkin tekevän. Kiitokset!

– Tita Haapajoki

Karin Hyvönen, Arolan koulu, Mäntsälä

Luin Opettajien kiitospalstaa ja tuli mieleen oma opettajani 3-4 luokalla kansakoulussa, Karin Hyvönen. Hän opetti mm. englantia luokallemme. Englannin opiskelu ei minulle aina oikein maistunut ja tuntui välillä vaikealta. Lause jonka opettajani silloin sanoi yhdellä englannin tunnilla, palautui mieleeni taas kuten aina silloin tällöin vuosien varrella: ”Kyllähän sinä Jari osaat kun vain yrität!” Kiitokset siitä lauseesta: Se lämmittää vieläkin, eikä tästä ole mennyt aikaa kuin reilut 30 vuotta..

– Jari

Opettaja Soile Lähdeaho, Virrat, Keuruu

Soile pelastitoivorikkaillaja kirkkaillaajatuksillaankoko viikonraskaimmalla hetkelläni.Virratkoonkaikki hyvä Soilenelämään!Kaikkien meidän elämään! Hymy!

– Sini