Anja Kemppainen, Kajaanin Seudun Diabetesyhdistys ry., Kajaani

Kiitos Anjalle ja yhdistysväelle talven kestäneestä antoisasta ”matkasta” dokumenttipolulla päättyen unohtumattomaan ensi-iltaan! Ruisleipää sopivasti pullamössöllä maustettuna vuottaen, Kaisa.

– Ystävällisin terveisin Kaisa Taskinen