AP-Hyvärinen, Kajaani

Kiitos mainiosta asiakaspalvelusta ja mukavasta tunnelmasta! Olette ymmärtäneet, että autohuoltokin on asiakaspalvelua. Nuoren naisenkin oli mukava käyttää autoa teillä, ja tulen varmasti uudelleen!

– Audikuski