Arto, Terra, Kajaani
Aivan loistavaa asiakaspalvelua oviostoksillani. Olet kyllä ihannemyyjä ja todellinen helmi työnantajallesi. Olet asiantuntija alallasi. Kiitos vielä hyvästä palvelusta! Ovet ovat jo paikallaan ja sopivat hyvin asuntooni.
– 3 ovea ostanut nainen