Arto, Terra, Kajaani

Aivan loistavaa asiakaspalvelua oviostoksillani. Olet kyllä ihannemyyjä ja todellinen helmi työnantajallesi. Olet asiantuntija alallasi. Kiitos vielä hyvästä palvelusta! Ovet ovat jo paikallaan ja sopivat hyvin asuntooni.

– 3 ovea ostanut nainen