Autohuolto Kariste, Helsinki

Kiitokset todella ystävällisestä ja erinomaisesta palvelusta äkillisen vian hetkellä. Vaikka huollossa oli 2 viikon jono, saitte autoni sopimaan johonkin väliin ja vieläpä nopeasti.Pelastitte päivämme ja loppumatka jatkui sujuvasti.Hyvää kesän jatkoa!

– Päivi Nousiainen