Eliisa Pietinen, Hammashuolto, Kajaani

Kiitos hyvästä hoidosta ja miellyttävästä hammaslääkärikäynnistä! Olet hammaslääkäri oikealla paikalla. Ei ollut kiire mihinkään ja aikaa jäi muuhunkin jutusteluun, vaikka päivystysajalla kävinkin!

– Kiitollinen hyvästä hoidosta