Eliisa Pietinen, Hammashuolto, Kajaani
Kiitos hyvästä hoidosta ja miellyttävästä hammaslääkärikäynnistä! Olet hammaslääkäri oikealla paikalla. Ei ollut kiire mihinkään ja aikaa jäi muuhunkin jutusteluun, vaikka päivystysajalla kävinkin!
– Kiitollinen hyvästä hoidosta