Heli, Fransmanni, Kuopio

Kiitos Helille, työvuorossa Fransmannin terassilla ke 5.6. 18:30. Olit luonnikkaan reipas ja iloisen ystävällinen tarjoilija, terveisiä vaan esimiehille! Hän on todellinen ”helmi” asiakaspalvelussa. Tällaiset pontevat nuoret naiset ovat yrityksenne kivijalka. Tulemme Kuopioon taas joskus uudelleen ja ehkäpä ensikerralla mahduimme myös yöpymään Puikkariin.

– Onnelliset ruokailijat Helsingistä