Janette, K-rauta, Rovaniemi

Saimme kyseiseltä henkilöltä erittäin asiantuntevaa ja ennen kaikkea ystävällistä palvelua asioidessamme viime helmikuussa liikkeessä.Olimme aloittelemassa pientä remonttia pojan huoneeseen ja emme oikein itsekään tienneet mitä halusimme. Janeten ansiosta asia alkoi hahmottumaan ja nyt meillä on pojan huoneessa erittäin tyytyväinen asukas. Olisi tainnut homma jäädä tekemättä ilman Janettea :)Tiedän ihan varmasti mihin suuntaan, kun taas on remonttihommat ajankohtaisia. Kiitos!

– Ulla ja muu perhe