Juho Virtanen, Onnibussi/Mikko Rindell Oy, Raisio/Helsinki
Maan mainiota palvelua kysellessäni miten rahti kulkee Raision/Turku-Helsinki välillä. Vielä puhelimessa asiallista ja ystävällistä palvelua kun paketti ei ollut vastaanottajaa heti löytänyt. Soitettiin kuskille ja kaikki päättyi hyvin.Vielä jos saa kehua miten edullista Onnibussilla on matkustaa ja lähettää puskarahtia!Kuskit ovat ystävällisiä alan ammattilaisia 🙂
– Heidi Hauru-Sandham, Raisio