Jukka J, Musta Pörssi, Verkkokauppa

Kyselin kiintolevystä, jota ei ollut enää varastossa ja päädyin sitten avuliaan myyjän jatkokyselyiden perusteella kyselemään kameroistakin ja sain loistavia vinkkejä uuden kameran varalle. Hyvää asiakaspalvelua. Kiitos. Jo toinen Keskon myyjä, jota pitää kiittää. Toinen on Lippulaivan Anttilassa, pitää luntata nimilapusta, ketä kiittää! Kiitos kärsivällisestä ja hyvästä asiakaspalvelusta!

– Katri Niskanen