Jukka Pakkanen, Koti Idea, Laterna, Helsinki

Olin ostanut työtuolin pojalleni. Harmiksemme alle vuoden ikäinen tuolin jalka oli murtunut, joten siinä ei voinut istua enää. Etsiskelin kuittia, mutta en löytänyt sitä mistään. Ajattelin mennä kauppaan josta olin ostanut tuolin kysymään maahantuojan tietoja jos sieltä saisi apua.

Keskusteltuani Jukan kanssa totesimme, että heidän mallistossaan ei ollut sen näköistä tuolia kuin minkä olin ostanut. Jukka pyysi tuomaan tuolin heille, jotta hän voisi itse tarkistaa tuolin merkin ja mallin. Meni pari päivää ja Jukka soitti. Kertoi tehneensä ”vakoilua” Maskussa…ihmettelin että mitä hän oli vakoillut? Jukka kertoi ,että tuoli joka minun pojalle oli ostettu olisikin ostettu todennäköisesti viereisestä liikkeestä!

Olin silloin vajaa vuosi sitten muuttanut ja jouduin ostamaan aika monta huonekalua silloin…Jukka nauroi kanssani tapausta ja kysyi haluanko, että hän hoitaa asian Maskun myyjän kanssa mahdollisen jalan vaihdon tms.Kiitin kovasti ja suostuin, koska itselläni ei olisi ollut aikaa ”juosta” sen tuolin perässä. Seuraavana päivänä Jukka soitti uudestaan ja kertoi ettei tuoliin saa vaihdettua jalkaa eikä tuolissa ole takuuta. Jukka lupasi vielä toimittaa hävitettäväksi koko käyttökelvottoman tuolin.

Kaiken loistavan palvelun lisäksi Jukka lupasi runsaat alennukset uudesta heiltä ostettavasta tuolista, jotta ei vajaa vuoden mittainen tuoli kokemus olisi niin ”kirpaiseva”. Siis loistavampaa palvelua en sitten muista vähän aikaa saaneeni, jos koskaan!Varmasti menen ostamaan pojalleni uuden tuolin Jukalta, kunhan vain ehdin. Ostan toiselle pojallenikin uuden tuolin sieltä.- Huono muistinen tuolin ostaja = )Paula ja Outi, Merikosken kuntoutus, OuluKiitos teille positiivisen asenteen antajista. Jaksoitte pirteästi ja empaattisesti ohjata meitä kuntoutujia asiassamme eteenpäin.

– UU 64 puolesta kiittäen Timo