Kajaanin kaupunginteatteri, Punahilkan esittäjät, Kajaani

Kiitos teille kun jaksoitte odottaa 12.4. myöhässä tulleita pikkukatsojia Sotkamosta. Pettymys olisi ollut kova, jos lapset eivät olisi nähneet esitystä. Itkin ilosta, kun kaikki järjestyi!

– Reeta Niskanen, Tiilikankaan päiväkoti