Kajaanin kaupunginteatteri, Punahilkan esittäjät, Kajaani
Kiitos teille kun jaksoitte odottaa 12.4. myöhässä tulleita pikkukatsojia Sotkamosta. Pettymys olisi ollut kova, jos lapset eivät olisi nähneet esitystä. Itkin ilosta, kun kaikki järjestyi!
– Reeta Niskanen, Tiilikankaan päiväkoti