Kajaanin Lukko, Kajaani

Liikkeessä asioidessani olen pannut merkille erittäin ystävällisen asiakaspalvelun sekä sen, että kun tiskillä asioi niin jokainen henkilökuntaan kuuluva joka kulkee ohi, tervehtii! Se tuntuu mukavalta.Aurinkoista kevättä!

– Turvalukko