Kajaanin Lukko, Kajaani
Liikkeessä asioidessani olen pannut merkille erittäin ystävällisen asiakaspalvelun sekä sen, että kun tiskillä asioi niin jokainen henkilökuntaan kuuluva joka kulkee ohi, tervehtii! Se tuntuu mukavalta.Aurinkoista kevättä!
– Turvalukko