Kinnusen katsastusasema, Hamina

Aina yhtä mukava asioida; positiivinen ja hyväntuulinen henkilökunta, ammattitaitoinen ja ripeä. Jää mukava olo loppupäiväksi ja seuraavaan katsastukseen saakka!

– Satu Pasila