Kirsi Ojamo, Harjula Setlementti, Lahti
Kiitos sinulle ystävällisestä ja lämpimästä ohjauksesta Pitkäaikaistyöttömien Kuntosaliryhmässä (7.9-30.11 ja 11.1-19.4) Harjulassa! Oli aina kiva tulla ryhmääsi kun olit aina niin hyväntuulinen ja innostava vetäjä! Lämmin kiitos myös kaikille muille ryhmämme osallistujille! Meillä oli kiva ryhmä, eikö vaan? Kiitoksia myös kaikille Kirsin tuuraajille ja Hannalle! Oikein ihanaa, niin kevättä kuin kesää teille kaikille!
– Seppo Virtanen