Konnari Junassa Hki-Joe, vr,

Matkaamme parhaillaan Helsigistä läheteessä IC-junassa kohti Joensuuta.Olipa iloinen ja aurinkoinen nuori (?) mieskonnari.Lisää tällaista!

– Emppu ja Olli