Laura T. , Lidl, Seinäjoki

Laura on aina niin aurinkoinen ja hänellä on aina aikaa kuunnella (tiedän että hänellä oikeasti on kiire) ja auttaa jopa näinki vanhaa hölmöläistä asiassa kuin asiassa. Ja huumoria riittää vaikka muille jakaa!

– vakioasiakas