Lise-Lott + muut, Ifolorin asiakaspalvelu

Tilasimme kuudennen luokan opettajalle kuvakirjan. Aikataulu oli tiukka, meistä johtuvistä syistä. Saimme hyvän tarjouksen, minua neuvottiin tilauksen kanssa ja pyydettiin vielä soittamaan ja varmistamaan että saamme kirjat ennen päättäjäispäivää. Tänään maanantaina sain soiton että kirjat oli otettu Lise-Lottin huostaan ja hän laittaa ne eteenpäin. Sain sekä tekstarina että sähköpostiin tiedot paketin lähettämisestä. Koska kirjoja oli paljon, saimme neuvoteltua alennuksen. Tänään sähköpostissa meille vielä luvattiin sama alennus, kampanjan mukainen, mikä muillekin asiakkaille annetaan.Olen saanut sekä sähköpostitse että puhelimitse aivan loistavaa, hyvää, kunnon asiakaspalvelua.Suosittelen ifolorin toimintaa, tuotteita ja asiakaspalvelua kaikille 🙂

– Kati ja 26 valokuvakirjaa