Maija Räyttyä, Raudasjärven kristillinen opisto, Ylivieska

Kiitos Maija Räyttyälle erikoisen hyvästä asiakaspalvelusta, hän hoiti yöpymisasiani kuntoon. Todella harvinaista herkkua, näin hyvä asiakaspalvelu. Kiitän myös itse huonetiloja, jossa yövyin. Niin siistiä, ettei suurennuslasillakaan likaa olisi löytynyt. Toivon kristilliselle kansanopistolle oikein hyvää jatkoa ja varmaan tulen käyttämään uudestaan yöpymispalveluja, jos olen reissun päällä.

– Matkailijanainen Rovaniemeltä!