Mango hotelli, Tampere
Iso kiitos Mango-hotellille 23.3.13. kun saimme lapsen hääjuhlan onnistumaan. Olin tilannut huoneen mut en huomioinut silloin et sinne voimme mennä vasta klo 15 ja juhlat alkaa jo klo 14. Niin soitin ja kyselin missä pitkämatkalainen voi juhlaan valmistautua kun en huomannut aikaanne. Siellä iloinen asiakaspalvelija sanoi, ei hätää vaihdamme huoneen. Saatte samanlaisen mut joka on jo silloin vapaa. Niin ihanasti kaikki onnistui ja kun ajelimme Joensuusta Tampereelle niin pääsin vaatteenvaihdolle ja juhlat onnistuivat. Majoitus oli kiva ja aamiainen oli tosi hyvä. Kiitokset koko henkilökunnalle! Tämä oli jo toinen kerta kun olen samaa paikkaa käyttänyt ja kun palaan taas uudelleen varmaan sieltä majoitusta haen.
– perhe Joensuusta