Mansikkaviidan Postinkantaja, Seinäjoki
Sydämellinen KIITOS sinulle, osoitit suurta ymmärrystä ja inhimillisyyttä kun toimitit lähettämäni suruadressin perille, vaikka olin pudottanut sen postin laatikkoon hajamielisyyttäni ILMAN postimerkkiä! Tajusin seuraavana päivänä erheeni ja yritin turhaan saada kirjettä takaisin, että olisin korjannut asian. Itellasta kerrottiin, ettei asialle voi mitään, vaan vastaanottaja joutuu lunastamaan kirjeeni… Onneksi Sinä pelastit nolon tilanteen, kiitos!
– Kiitollinen