Marianne Koskelo, Kainuun Peruukkipalvelu, Kajaani

Kiitos Marianne uudesta peruukista! Istuu todella hyvin. Kiitos myös erinomaisesta muotoilusta. Leikkasit minulle niin omalta tuntuvan tukan.

– Kalju ei kaikkia kaunista!